Wie zijn er in Gumbet/Bodrum?

Hallo allemaal,

ik woon sinds 2,5 maand bij mijn vriend in gumbet/bodrum. Zijn er meer meiden die in deze omgeving de winter doorbrengen??
Het lijkt me erg leuk om contacten te leggen met nederlandse meiden.
Ik hoor het wel,

groetjes Doet

Ik kan je helaas niet helpen met contact…
Maar ik vind het wel leuk om hier op te reageren!
Wat heerlijk dat jij daar woont! ik ga al enkele jaren op reis daar!

Oh wat leuk heb je ook een turkse vriend daar? En hoelang al? Heb je ook plannen om hierheen te komen of komt hij naar Nederland toe? Ben benieuwd. Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt was het zooo zat dat heen en weer reizen. haha

Hehe, ik heb daar “half” een askim zegmaar…ben niet echt zeker van wat hij nou eigenlijk is :slight_smile: ik heb hem ontmoet (en verliefd geworden) in 2009 in een hotel in torba, heel het jaar contact gehouden, hem in 2010 terug gezien (wij gaan steeds naar hetzelfde hotel) en terug verliefd geworden, heel serieus geweest en heel serieuze gesprekken gevoerd maar toch wat terug verwaterd, en nu ben ik 2 weken geleden op reis geweest met mijn beste vriendin naar Side, en hij ging toen naar huis (einde seizoen zoals je wel weet) en hij heeft een tussenstop gemaakt waar ik was…heb hem dus een avondje gezien. Heeeel ingewikkeld allemaal, kan er zelf geen touw aan knopen dus ik neem het je niet kwalijk als je er niets van begrijpt :smiley:
Als ik ooit met een turkse man verder wil (waar ik ondertussen wel 500% zeker van ben) ben ik zowizo vanplan om naar TR te verhuizen…zelfs zonder een man daar. Ik ben verliefd geworden op TR hehe…dusss
Ik snap heel goed dat je het allemaal beu was! is ook telkens een heel gedoe natuurlijk…
Bevalt het je daar wel? en hoe lang ken je je vriend al?

PS ik woon in België hahah :smiley: niet in NL

ojeee haha das idd vreemd verhaal. Die tussenstop heeft dus neit gewerkt tussen jullie? Jammer… njaa hoop dat je een andere leuke turkse man ontmoet:) Maar ontmoet hem dan wel wel in bodrum:P dan kun je alsnog hier komen wonen hahah.
Ik ken mijn askim nu 3,5 jaar en we hebben ongeveer 2 jaar een relatie. Het wonen en het samenzijn met mijn askim bevalt me prima! Turkije is een prachtig land met een top klimaat… al heeft het vandaag wel de hele dag geregend:P wel mis ik mijn oude werk, familie en vrienden. Het is soms frustrerend dat je niet even naar een vriendin kunt. Ook heb ik nog geen werk. Het is nu natuurlijk ook winter dus is het moeilijk om werk te vinden. Ik hoop volgend zomerseizoen werk te vinden!!

Hahha belgie en nederland bijna hetzelfde toch.
Het belangrijkste is dat ik even nederlands kan praten… heerlijk:D

Eigenlijk was het altijd mijn droom om in Istanbul te gaan wonen…heeeerlijke stad! Ben er echt verliefd op…maar nu de laatste keer in Side dacht ik echt van “hier hoor ik thuis” Dus mijn droom is nu om in Side te wonen…Maar op bodrum kom ik wel elk jaar 2-3 weken op vakantie dus! hihi.

Ja ik snap wat je bedoelt…je bent best ‘eenzaam’ daarzo denk ik…Maar hoe langer je er woont, hoe minder last je er van hebt denk ik (endan bedoel ik niet 1 jaar maar 10 jaar) toch? En misschien kan Bodrum me toch nog bekoren en woon ik er later alsnog :smiley:

Wat voor werk zou je willen doen?

Oke.
Ja Side ben ik ook wel eens gweest is idd leuk en niet al te groot. Maar zou je daar ook zonder askim willen wonen? Dan ben je ook erg alleen daar.
Haha misschien zie ik je dan ooit es een keer in Bodrum… gezellig:)

Nou ik heb nu een paar opties wat ik kan gaan doen volgend zomerseizoen… dat zijn of reizen verkopen of in een supermarkt (die ga ik dan huren en dan is ie van mij:P) dat is wel erg duur maar dan heb je ook wat.

Maar als je verder nog ideeen, suggesties hebt dan hoor ik dat graag:D

Trouwens… ik zit nu heerlijk met mn laptop in de zon:D zooo lekker:) hahaha dat moest ik nog even zeggen

groetjes