25 december ben ik 6 maanden samen met mijn verloofde! we hebben elkaar in juni ontmoet in bodrum en in augustus ben ik snel weer terug gegaan… toen ben ik in oktober naar zijn huis in Istanbul geweest, waar ik samen met mijn vader goed werd ontvangen door de hele familie! het was zo verschrikkelijk leuk! en 16 oktober hebben we ons verloofd :king:
nou komt onze 6 maanden bij elkaar eraan… 25 december is de grote dag, 27 december zit ik dus met me kont weer in istanbul!
nou komt de grote vraag;;; HOE KUNNEN WE HET VIEREN!!! we hebben nagedacht en nagedacht, maar we zijn er nog steeds niet uitgekomen, hebben jullie leuke suggesties???
nee ik denk dat ze willen vieren dat ze 6 maanden samen zijn,
miss gewoon samen romatnisch de bergen in,
die heb je in nederland niet dus dat is altijd bijzonder,
ik weet het ook niet precies:P, misschien wel leuk om zowiezo iets van een kaart te geven of iets in die geest, want dat wor din turkije niet veel gedaan, maar heel goed ontvangen!!
succes!!
groetjes
Als je in Istanbul verblijft, neem dan een taxi naar Bebek, je hebt daar talloze gezellige restaurantjes langs de Bosporus. Ik waarschuw je alvast, het is daar niet echt goedkoop, maar uitermate goed.
Of ga naar Piereloti in Eyup, daar is ook een heel gezellig en romantisch restaurantje waar je van bovenaf over de Bosporus kijkt.
Als je ergens naar toe wilt, neem dan wel op tijd een taxi, want het verkeer is vreselijk druk.
Hieronder een foto van het uitzicht vanaf het restaurant in Piereloti.