Wilde graag van deze gelegenheid gebruik maken om mezelf eventjes voor te stellen
Ik ben Monique, 38 (bijna 39) jaar jong en kom uit het zuiden van het land.
Woon samen met 2 schatten van katten en ben werkzaam bij de gemeente… Ambtenaartje dus
Als ‘gast’ ben ik hier al eventjes rond aan het zwerven, maar nu dus toch besloten mezelf aan te melden hier.
Zeker nu ook ik ‘bevangen’ ben door een Turk…
Het enige verschil met de (neem ik even voor het gemak aan… sorry alvast als het niet zo is) met de meesten hier, is dat ik hem nog niet irl ontmoet heb.
Heb hem leren kennen via internet (via FB) en tot nu toe bestaat ons contact enkel uit W’app en Skype.
Het contact is wel erg intensief en hoe langer ik met hem spreek, hoe dieper mijn gevoelens voor hem worden… Klinkt vreemd voor iemand die je nog niet echt kent, maar het is wel zo Hij zegt er hetzelfde over te denken. Maar daar begint gelijk mijn ‘twijfel’ ook…
Maar dit verhaal post ik wel in het ‘Turkseliefdestopic’
Hoop hier veel informatie op te kunnen doen en informatie/ervaringen te delen mbt Turkse liefdes. En offtopic tuurlijk ook Praat hier toch veel makkelijker, met ‘lotgenoten’, aangezien de directe omgeving toch altijd raar opkijkt als je verteld dat je iemand in het buitenland toch wel erg leuk vindt. Vooroordelen en overbezorgdheid ten top
Leuk, leuk leuk! Maar wat ontzettend spannend zoiets!
Hebben jullie al plannen om elkaar irl te gaan ontmoeten??
Enne, waar komt ie vandaan?? Moet natuurlijk wel een beetje een leuk gebied zijn, voor het geval je die kant op zou willen.
Voel je vrij om mee te kletsen bij ons kletstopic, we zijn hard op weg naar deel 100!
Is zeker spannend! Maar daarintegen ook weer erg leuk… weer s wat anders dan anders
Hij komt uit Istanbul, dus dat is perfect gebied om die kant op in te gaan… haha! Ben voornemens om naar Istanbul te gaan zodra ik het geld ervoor heb (blijft toch een hekel punt hè)… Hopelijk dit jaar nog iig
Zal mee gaan helpen dan om aan de 100 te komen dan
Ooooh maar Istanbul is zo lekker makkelijk te bereiken met leuke aanbiedingen. Zie zovaak van die citytrips aangeboden naar Istanbul. Voor een eerste ontmoeting misschien lang genoeg om es zo’n goedkoop vliegticket te boeken van een paar dgn?
Was ook van plan om eerst een citytrip te doen… En idd, voor een eerste ontmoeting is dat lang genoeg (tenzij het nog sterker klikt dan ;)). Gaat ook helemaal goed komen… eerst maar s zorgen dat ik überhaupt geld heb voor die trip
Wat een leuk bijzonder verhaal. Ik herken heel erg wat je schrijft…dat je denkt maar dit is wel het Turkseliefdes forum. Is het liefde? Vele meiden zijn hier begonnen met schrijven terwijl ze zelf nog heel veel onduidelijkheden, onbeantwoorde vragen, twijfels hadden en dat ze voor zichzelf nog heel wat uit te zoeken hadden… Dus ik zou zeggen meid je bent op de goede plek en kom gezellig met ons meeschrijven in het liefdestopic
Welkom hier!
Wat een mooi verhaal. Spannend hoe een eerste ontmoeting gaat zijn. Citytrip naar Istanbul is al geen straf zoals de andere meiden ook al zeiden kom gezellig mee kletsen: )
Lees dit verhaal nu pas maar wou je even melden dat ik een gelijk soort verhaal heb gehoort!
De vriendin van een ex collegatje van mij had ook via internet contact met n turk in Antalya, werden via internet verliefd etc! Zij is daar heen gegaan en de liefde bloeide verder! Inmiddels zijn ze getrouwd en is kindje nummer twee onderweg!
Niks is onmogelijk liefde kent vele rare wegen en kan zo mooi opbloeien!