Hallo allemaal… weet hier iemand of ik ergens in Nl de echte Isaan sato kopen kan?
Heb hier in NL wat toko,s gebeld maar tot nu toe zonder succes. daarom m,n vraag mischien kan iemand me hier helpen??
Bedankt alvast.:dag::dag:
Hallo allemaal… weet hier iemand of ik ergens in Nl de echte Isaan sato kopen kan?
Heb hier in NL wat toko,s gebeld maar tot nu toe zonder succes. daarom m,n vraag mischien kan iemand me hier helpen??
Bedankt alvast.:dag::dag:
denk niet dat het te koop is in nederland
het is rijstwijn dus mischien bij chineswinkels
sucses met zoeken
het is rijstwijn dus mischien bij chineswinkels
sucses met zoeken
[/QUOTE]
Ik was er al bang voor dan maar sake oid…bedankt Riekske:smile:
Je zou het hier kunnen vragen als ze het niet hebben kunnen ze je zeer zeker verder helepn.
Ik ga ze zeker ff bellen Bedankt Rik:chin:
Graag gedaan hoor hier in Alkmaar hebben we Toko An Dong die kan voor ons ook alles bestellen dat kan soms heel handig zijn :cheer:
echt wel…hier in de buurt is eigenlijk niks…moet ervoor naar Den Bosch of Uden, deze zijn het dichtste bij. maar ze zijn wel goed. hebben een groot asortiment is ook wel weer handig.:zon02:
Hier een aantal andere winkels waar je zeer zeker zal slagen indien je Thaise ingredienten nodig hebt:
Thai Shop Amsterdam
Koningstraat 42 Amsterdam
Toko An Dong
Kanaalkade 34 Alkmaar
Thai Market
Leonard van Veghelstraat 11 Tilburg
Maa Thai
Paardestraat 32 Sittard
RungThai
Harkulo 13-17 Rotterdam
Sang Lee Superstore BV
Woenselsemarkt 17a Eindhoven
Meer aanvullingen zijn natuurlijk welkom :chin:
Bedankt weer Rik…er zitten er weer een paar bij die ik niet kende…ik blijf bellen…heb nog niks gevonden.:chin:
ik krijg steeds te horen dat de sa-to hier niet te krijgen is:tear: ik vrees dat ik het zelf moet gaan halen.:mad: dat zou balen zijn WEER naar thailandlol2lol2lol2
Goh wat een straf,zou er nog maar eens heel goed over nadenken hoor weer naar Thailand het is maar waar je zin in hebt lol2lol2lol2
Wel raar trouwens dat er geen toko is die dit kan bestellen voor je.
en in nederland zul je het niet kopen voor 19 bath per fles hier wel
haha dat is helemaal waar! Je mag al blij zijn als je het hier kan kopen voor het vijftienvoudige
Klopt ja echt geen 19 bath voor en fles. is hier aanzienlijk duurder maar is ook niet erg.ben er nog mee bezig er is een lichtpuntje…zaterdag ff naar den Bosch schijnt een grote toko te zitten die kon het mischien wel bestellen.:chin: en anders de volgende x wat exta meenemen uit
.
maar dit wordt nog ff…zit er niet meer in dit jaar.![]()
![]()
helaas
jaa wrijf het maar in…haha lol2lol2lol2…RUILEN!!!
nou flinstone sucses met je zoektocht .
hoop dat je sucses hebt in den bosch mij n geboorteplaats
neem meteen wat chocoladebollen van bakker de groot haha
fijn weekend
dan waren we bijna buren…haha ik ken ze die lekkere bollen…heerlijk,beste bollen uit de omstreken en verder.
maar ik denk dat ik de sa-to moet laten voor wat hij is…heb stad en land afgebeld en gemaild…mooi niks tot op heden. nergen geen sa-to in NL…:crybaby::crybaby:
[
heb het met je te doen dan toch maar de bosche bol
fijn weekend
Uwes ook war jong…bedankt war…lol2lol2 dieje bol komde mar haole war.goei weekend