Nou, ik ben bijna een weekje terug van Kusadasi. Mss zaten de hotels dan wel allemaal vol (alhoewel, mn zus zat in een ander hotel en het zat nog niet halfvol !) maar goed, vele hotels zaten dus vol maar het probleem is de All In ! Mensen komen gewoonweg niet meer buiten, zag je goed in het centrum. 3 jaar geleden kon je nog over de koppen lopen, nu ? Nu loop je bijna alleen ! En de meeste die je dan nog ziet rondlopen zijn Turken die zoiezo al niets kopen in zo een winkeltjes !
Aan het strand van Side was het meer rustig dan vorige zomer. M’n broers konden het enorm merken aan het aantal massages dat ze vorig jaar hadden en nu.
Ze verdienen te weinig om aankomende winter door te komen. Ik hou m’n hart al vast.
Ik hoop dat ze van de winter allemaal een baan vinden, maar dat is ook nooit zeker.
gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
hoi hoi
ik ben net een week terug uit Turkije, Maramaris. En het was
echt niet rustig. Toerisme is daar nog in volle gang echt super.
Ik ga zelfs volgend zomer seizoen daar voor 6 maanden aant
werk. Turkije is nog vol met toerisme.
kuzz…
Dan heb ik al gegeten en gedronken. Geen Turkije voor mij. Zat er wel aan te denken voor 2007, maar toch maar niet nou ik al deze reacties lees.
Snulk, beetje kort door de bocht als je op 1 zin je mening weergeeft. Ik heb dit ook in Spanje en in Griekenland mee gemaakt, dus niet zo heel dwars reageren. En waar heeft deze Stien het over, ik ga het terugzoeken en als ik fout zou zitten(wat ik niet denk) dan pas ik aan en geef ik het wel weer!
Het gaat in dit topic erover dat er minder nederlanders naar Turkije gaan dit jaar. En Stien geeft aan net terug te zijn en dat het gezellig druk was. Meer niet. Ik vind dus dat jouw reaktie nergens over gaat. En herzie mn mening dus ook niet!
Beste Snulk.
Hier moet ik Beppie echt gelijk in geven. Dit is echt niet anders dan in Spanje. Ben er dit voorjaar nog geweest en daar stonden ze ook in rijen voor een bedje en parasol. Nou, ikke niet! Wij gaan wel eerst naar het strand en als we dan terug komen is er altijd wel weer een plaatsje vrij bij het zwembad.
Mvg. Roanna
@Snulk
Weet niet waar je dan op vakantie wil gaan want dit heb je in ALLE landen.
ik snap eerlijk gezegd de reactie niet… Dan heb ik al gegeten en gedronken ? Door het wachten of zo ?
HALLO ! Wachten moet je overal, in de supermarkt, postkantoor, bank, turkije ja maar ook spanje, portugal, duitsland huh ?
Ik kan niet anders dan Beppie gelijk geven,wij reizen heel veel en ik kan niet anders zeggen dan dat dit fenomeen zich overal voordoet.
Sorry aan dit spelletje doen ook wij niet mee,wij zoeken een lekker rustig plekje aan het strand,heerlijk !!!
Jullie hebben helemaal gelijk. Was te kort door de bocht. Ik zou graag een keertje naar Turkije willen, maar ik ben absoluut niet van plan om 's morgens om 6.00 een handdoek op een bedje te leggen, omdat je anders geen plek meer hebt. Ook in de rij staan voor het buffet ga ik niet doen. En dan blijft er weinig over vrees ik. Of bestaan er nog rustige stranden in Turkije?
Volgens mij is dit niet typisch turkije. Toen wij naar Tenerife, Mallorca, Ibiza en zo gingen, moesten we ook altijd vroeg opstaan !