Is Er Nog Iemand Die Geboekt Heeft Bij Gogomundo ?

hallo

zijn er nog die bij gogomundo hebben geboekt en wat was jullie ervaring bij hen hebben jullie daar ook problemen met de administratie gehad graag jullie reaktie hier over

groetjes tatiana ;)

Hallo Tatiana

Ook wij hebben onlangs bij Gomundo een weekje Turkije geboekt via het internet. Kreeg gelijk een soort van bevestiging via de mail en 2 dagen later een schriftelijke bevestiging met alle erop en eraan.

Dat was op Gomundo gedrukt papier en een week later kreeg ik precies dezelde bevestiging ,maar dan op blanco papier gedrukt met een latere aanmaakdatum.

Heb intussen telefonisch kontakt met èèn van de medewerkers erover gehad en die zei dat het een foutje hunnerzijds was. Ik zei, dat jullie er niet van uit gaan dat ik 2 x geboekt heb! Nee, dat zou allemaal goed komen. Dus, dat is afwchten dus, maar ik vertrouw er wel op dat het goed komt.

Een kennis van mij had dezelfde reis een week later geboekt en had 3 weken na boeking nog steeds geen bevestiging en ook dat bleek weer een foutje te zijn. Ze heeft alsnog de reis officiel kunnen boeken bij hen.

Conclusie, je moet zelf wel goed je papieren in de gaten houden en dat vind ik wel een beetje slordig van Gomundo. En ja voor de rest moeten we maar afwachten.

In ons geval moeten wij ook met Onur vliegen, maar omdat wij pas in het najaar gaan, hoop ik wel, dat ze tegen die tijd daar een oplossing voor hebben.
Gelukkig ben ik heel nuchter in die dingen en denk bij me eigen, we zien wel!

Mvg, Roanna

nou het zit zo ik had vrijdag naar daar gebeld om de reis te anuleren omdat we de reis elders wilden boeken oke ik weet dat ik anulerings kosten moet betalen dat doe ik ook bel ik de eerste keer zegt de dame dat het 86 euro is ik vraag is het zeker 86 euro ja zegt mevrouw tegen me want je anuleert nog ruim op voorhand ik zal de reis dan al anuleren maar stuur jij dan nog een e mail ik vertrok recht op weekend dat ik tegen de persoon ook zei ja maakt niet uit hier staat al in dat je hebt geanuleerd krijg ik gisteren telefoon dat ik 202 euro moet betalen omdat k maandag de mail heb gestuurd ik zei maar nee ik heb vrijdag gebeld de dame zei 86 euro omdat we op tijd hebben geanuleerd maar omdat we dus niet weten wie de dame was moeten we 202 euro batelen anders konden ze nagaan wie de dame was als ik dat van iedereen moet onthouden met wie ik daar belde kon ik een boekje maken als ze dat natuurlijk met iedereen zo gaan doen dat kan voor mij niet ik heb natuurlijk de bewijzen doorgestuurd dat ik inderdaad heb gebeld met hen wat ze dus zeiden dat niet waar was de fout ligt bij hen en niet bij mij dan zegden ze nog dat je niet telefonish mag anuleren terwijl er op de site staat dat je eerst moet bellen heb ik natuurlijk ook gezegd het is dus een fout dat bij hen ligt ik wacht dus nu op een oplossing ik moest klacht neerleggen zeiden ze daar dus nu wachten maar dit vind ik natuurlijk niet fijn en zeker als ze zeggen je hebt niet gebeld terwijl het wel zo is

groetjes  tatiana

Oh ja, dat is wel een ander verhaal.

Dan krijg je een beetje dat welles nietes spelletje. Daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee, maar dat lijkt me wel een probleem dan.

Ik luister meestal wel met wie ik spreek. Nu, ik hoop voor je dat je hier uit komt samen met Gomundo. Verder kan ik hier ook niets over zeggen, omdat ik dit nog niet heb meegemaakt.

Laat je even weten hoe dit opgelost gaat worden?

Mvg. Roanna

ja hoor zalt het je laten weten

groetjes tatiana