Aangezien ik op GoMundo.nl zo’n beetje de beste prijs heb gevonden voor het hotel waar ik naar toe wil (Titan Garden in Alanya/Konakli), ben ik van plan daar te gaan boeken.
Na alle verhalen over Corendon, speedtravel, Westtravel, Iris travel, Enka en alle andere bedrijven die je maar beter kunt mijden leek het met verstandig eerst eens op zoek gegaan naar mensen die hier wel eens hebben geboekt.
Mijn vraag dus:
Zijn ze betrouwbaar?
Hoe was de service?
Nederlandstalige reisleiding?
(evt. Welke vliegmaatschappij? –> op site staat “Turkse charter”)
als je niet graag bij corendon wilt boeken ik weet wel ik had geboekt bij gogomundo maar dat is maar een tussen persoon of hoe je dat kan noemen de reis zelf was geboekt bij corendon maar het is niet omdat ik nu een voorval heb dat ze daarom slecht zijn maar ik zou je wel aanraden alles goed te informeren en als je daar en reis hebt gezien zou ik gewoon boeken en lekker op vakantie gaan
Vorig jaar hebben wij ook via GoMundo geboekt. Voor de rest geen klachten ofzo. Alhoewel, r was wel 1 minpunt. Op de heenreis hebben we wel gewoon n rechtstreekse vlucht gehad, alleen niet op de terugreis. Dat was wel balen, zeg. n Dag van te voren wisten we pas dat we 2 uur eerder moesten vertrekken, omdat we n charter hadden. We moesten dus vlakbij de grens van Duitsland overstappen. (We wonen zelf in Amsterdam). Dus aangekomen in Duitsland moesten we met n touringcar terug naar Schiphol. Het was op dat moment echt n stuk kouder in Duitsland en in NLvergeleken in Alanya. (t Was aug.). Ik wilde echt gauw weer terug naar Alanya
Maar goed. Voor de rest was was alles wel ok, hoor. En oh ja, wij vlogen met Sky Airlines; n Turkse vliegmaatschappij. Goede service, betrouwbaar, etc. NL reisleiding verleent ook goede service.
GoMundo heeft ook hele goede service! We waren in NL n beetje laat met inchecken. In Turkije aangekomen kregen ze door dat we mogelijk niet ingestapt waren. Had GoMunodo gewoon naar ons gebeld of we wel opgestapt waren B) Goede service toch!?
Dus over t algemeen is GoMundo best aan te raden, hoor!