Wanna-go

Ik ben výa wanna-go op het moment ýn turkýje waar ýk het erg naar men zýn heb maar toch wýl ýk ff ýets kwýjt!!

het was nýet goed geregeld!!

Ik zýt nýet ýn het hotel waar ýk zou komen!! Er zýt nýet zoals gezegt een andere nederlander ýn het anýmatýe team je verdýent nýet zoals gezegt 450 euro!!!

Ondaks alles heb ýk het heeeel goed naar men zýn maar houd er rekenýng mee!!

Ik kan nýet erg vaak op het ýnternet dus op reactýes kan ýk pas volgende week vrýjdag reageren

Gr Nýcky

Hoi Nicky,

Dat is wel erg balen voor je! Zo ver van huis en dan is alles niet goed geregeld!
Gelukkig heb je het nu wel naar je zin, houden zo!

Groetjes, Magda :smiley:

fijn dat je het even meldt. hoop niet dat dit vaker voorkomt met die organisatie.

gelukkig weet je er nog wel een gezellige tijd van te maken.
er zijn ook zat mensen die dat dan niet meer kunnen en dan zo snel mogelijk weer weg willen. hoe lang blijf je?

naja nog een fijne tijd gewenst :smiley:

beste nicky,

best vervelend, dat je op deze manier, achter onze rug om dit zo plaatst.
je weet zelf heel goed dat in het contract voor je wegging ook stond dat het standaard loon 300 euro is, daar heb je zelf voor getekend en dit is exclusief je bonussen.
het hotel is overmacht en ik heb je heel goed uitgelegd dat we geen garanties geven op hotels.
in elk geval ben ik heel blij dat je het alsnog naar je zin hebt, zoals je weet ben ik ook de gehele tijd in turkije en kom ik je dus snel opzoeken.
toch zou ik het heel fijn vinden als je dit soort dingen voortaan met mij zelf bespereekt.
als het nou war zou zijn wat je zegt, ok…maar dit klopt niet helemaal he?

groetjes, “wanna-go”
dina bosma

merhaba Dina, ik heb geprobeerd een mail te sturen maar volgens mij gaat dat niet via hotmail ofzo?? Heb je geen ander adres waar ik de info over mijzelf heen kan sturen??
heb je misschien een eigen hotmail adres?
groetjes Chantal de Rijk
en anders tot morgen!!! :rolleyes:

merhaba wanna-go,
ik heb geprobeerd een email te sturen naar info@wanna-go.nl maar dat ging niet…waar moet ik mijn berichtje naar toe sturen? heb je zelf een email adres misschien ? hotmail adres?
als ik het niet kan versturen neem ik het morgen wel gewoon mee ok ?
groetjes Chantal de Rijk :stuck_out_tongue:

hahahahahaha grappig ik sta er twee keer op … ik dacht dat ie het niet deed…maja mijn hulpkreet is iniedergeval duidelijk… HELLUPPP Lùtfen