maar dan zou hij liegen als hij zij dat hij nog van me houd…iik heb ook soms heel lang niet meer gereageert en dan gaat hij wel smsjes sturen enzovoort…
maar dan zou hij liegen als hij zij dat hij nog van me houd…iik heb ook soms heel lang niet meer gereageert en dan gaat hij wel smsjes sturen enzovoort…maarja ik wel hem ook niet kwijt dus het is heel moeilijk en dan zou bhij dus liegen als hij zegt dat hij heel veel van me houd kinderen met me wil maar hij dot niet zo veel moeite meer…maar hij zegt dat hij niet kan gaan naar internetcafe
maar dan zou hij liegen als hij zij dat hij nog van me houd…iik heb ook soms heel lang niet meer gereageert en dan gaat hij wel smsjes sturen enzovoort…maarja ik wel hem ook niet kwijt dus het is heel moeilijk en dan zou bhij dus liegen als hij zegt dat hij heel veel van me houd kinderen met me wil maar hij dot niet zo veel moeite meer…maar hij zegt dat hij niet kan gaan naar internetcafe hij kan oook niet achter cam vanwege me ouders maar hij kan wel gwn een bericht sturen ofzo
maar hoelaat gaan ze open?
ja ik weet het echt niet meer ik heb geen idee wat hij op zijn vrije dagen doet en eigenlijk moet hij ceht wel vrije dagen hebben en dat hij dan niet denkt van ik ga naar een internetcafe want ik wil haar inderdaad zien dus ik weet niet of jij het een goed idee vind maar ik ga denk ik met hem praten en gewoon zeggen of hem smsen dat ik niet meer ga bellen en smsen en dat ik wacht en dat hij me elke keer een bericht via de mail kan sturen of achter de cam sochtends kan gaan kijken hoe hij reageert?
hij doet heel veel moeite als hij het gevoel hebt dat hij mij kwijt raakt maar dan ios het al te laat snap je?
ja ik weet het echt niet meer ik heb geen idee wat hij op zijn vrije dagen doet en eigenlijk moet hij ceht wel vrije dagen hebben en dat hij dan niet denkt van ik ga naar een internetcafe want ik wil haar inderdaad zien dus ik weet niet of jij het een goed idee vind maar ik ga denk ik met hem praten en gewoon zeggen of hem smsen dat ik niet meer ga bellen en smsen en dat ik wacht en dat hij me elke keer een bericht via de mail kan sturen of achter de cam sochtends kan gaan kijken hoe hij reageert?
meis je moet doen wat je hart je ingeeft, maar als jij neerzet hij doet een jaar al niet meer zijn best… dan krijg ik een slecht gevoel! Als hij dan geen tijd heeft voor internet of die is er niet, kan hij altijd nog een brief sturen! En idd de meeste jongens hebben 1 x p.w. vrij van hun werk en vele slapen dan hoor, maar goed ik neem aan toch niet de hele dag!
Ik denk dat je idd een heel duidelijk gesprek met hem moet hebben, als hij zegt van je te houden, dan moet hij dat ook tonen!! Ga jij die kant nog een keer op? Of ligt dat lastig? Zeg hem maar dat je wacht tot hij reageert, dan krijg je de meeste duidelijkheid. Mijn ex was ook een beetje zo van ach mutlu belt wel en dat was ook zo, toen ik besloot hem niet te bellen, hoorde ik 5 dagen niks van hem, toen ik hem belde om te vragen waarom hij niks liet horen was zijn antwoord ik had geen zin, toen was het voor mij duidelijk en zei hem, oke ik neem wel contact met je wanneer ik daar zin in heb, inmiddels is dit ruim 2,5 jaar geleden… Soms moet je kiezen voor jezelf, hoe gek je ook op hem bent! Maar hij moet de moeite voor je blijven doen anders heeft hij het wel heel makkelijk! Krijgt hij je op een zilver dienblad zeg maar, terwijl hij je toch echt moet vangen en vasthouden toch…?? Wees sterk zeg hem dat je meer van hem verwacht! En dat je daar op wacht! Ik wens je veel succes en ik ben blij voor jou dat je wereld wijzer gevonden hebt, zodat je advies kan krijgen van meiden die ook een vriend hebben in turkije!!:kus:
Missylisa, ik snap dat je een beetje begint te twijfelen nu, maar hoelang zijn jullie al samen dan?
En wanneer heb je hem het laatst gezien?
Ik moet nu wel zeggen dat mijn vriend helemaal niet vrij heeft, geen enkele dag per week … dus hij kan ook niet makkelijk op msn komen, maar ALS hij dan eens enkele uren vrij heeft komt hij meestal wel even online! Al is dat ook zeldzaam hoor
dus laat je niet meteen opjagen!
Al vind ik ook wel dat hij meer moeite kan doen voor jou, maar ik zou hem dat niet zo expliciet zeggen
wacht gewoon af zonder hem te zeggen dat hij meer moeite moet doen …
succes! xx
maar fieeh ik denk dat dat nou net is wat ze niet goed durft, jij bedoelt toch helemaal niks laten horen en kijken wat de reactie is???
mutlu, ja dat bedoel ik, oei daar heb ik overgelezen dan … maar ik denk dat als ze hem uitdrukkelijk gaat zeggen : JE MOET MEER MOEITE DOEN EN IK LAAT NIETS MEE VAN ME HOREN, dat hij hier net negatief op zal reageren, maar hangt van persoon tot persoon af natuurlijk!
hoi misschien ene rare vraag maar als je dichtbij hem woont misschien ken je hem wel als ik zijn gegevens geef zou je hem dan af en toe in de gaten kunnen houden.voor mij weet ik dat als ik 100 procent zeker bewijs heb dat hij niet het beste met me voor heeft dat ik dan pas stop met deze relatie
dat heb ik al gedaan 4 weken ofzo niets van me laten horen en dan krijg ik 5 smsjes per dag enzovoort maar alsnog niet naar internet cafe :s :s
maarja hoe kan je hem nog meer testen alleen amar als iemand hem in de gaten houd…dan weet je met bewijs dat er iets niet zou kloppen maar aders weet je het nooit zeker of iemand niet deugt
missy lisa, ik vind dat je te ver gaat met het stukje hem in de gaten te houden, ik snap dat je zekerheid wilt, maar je moet hem ook vertrouwen het is of vertrouwen of hem niet vertrouwen en dan dus beter breken. Hoe zou jij het vinden als hij aan een vreemde vroeg om jou in de gaten te houden te worden, sorry maar echt je maakt jezelf gek!!!
Er zijn hier meiden die wel smsjes krijgen en wel bellen, maar ook hun askim nooit op msn zien, als hij wel van zich laat horen en als hij wel zegt dat hij van je houdt, wat wil je dan eigenlijk??? IK SNAP JE NIET!
Ik snap heel goed wat je bedoeld met controleren.Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Maar vaak voel je gelijk wel of het goed zit of niet. En ik denk dat jij het gevoel hebt dat het niet goed zit… Diep van binnen weet je het wel… Misschien een x terug gaan?
ik heb het gevoel dat het wel goed zit maar soms twijfel je aan wat hij zegt en denk je egt van als hij zulke mooie dingen zegt haast te mooi om waar te zijn maar als ik bij hem ben zie ik dat hij wel echt van me houd en voel ik het en dat is moeilijk om uit te leggen maar als je hier dan een tijd in ned. ben dan denk je van als barman hoeveel meisjes ziet hij per dag en wat hij met jouw deed met hoeveel meisjes deed hij dat maar de twijfel is gelijk weg als ik bij hem ben…als ik bij hem ben is het echt alsof hij de ware is ik kan het niet uitleggen het gevoel is ongelofelijk hij zegt dan van dan ben ik in de hemel of i am flying ahahahha
hey sgat
ik weet dat ik niet kan bellen omdat je werkt en vind het handiger om het zo uit te leggen…
het zat zo belde hem gister en ik voelde me niet zo goed en hij zij wat kan ik voor je doen en ik zei je kan een brief schrijven via hotmail nou dat deed hij dus MAAR per ongeluk stuurde hij me ook een e-mail van een ander meisje
'zij schreef: he aydar how are you?did you get my picture,i miss you.1000 tender kisses,love you
i write in english
geen idee wat dat laatste dus betekend
dus ik krijg bijna een hartaanval hij antwooorde terug ik hou van jou
toen heb ik hem gsmst en gemaild van wil je nooit meer zien en spreken en heb gezegt waarom en dat ik alles van haar en hem had gelezen
nu heb ik dat bewijs waar ik lang naar zocht…
ik hou nog heel veel van hem
hij heeft me vandaag en het is pas een uur smiddags 100 keer letterlijk gebeld
en gsmst en gemaild van ze komt uit rusland en ze is 12 jaar oud!!!
iemand van 12 jaar stuurt niet zo een mail met tedere kusjes enzovoort!!!
en toen ik hem ging negeren ging hij dreigen van everybody wants to live and wants to go to heaven?
weet niet wat het betekend maar hij wilt dreigen dat hij doodgaat en heeft ook al gedreigd met dat
hij me vader gaat mailen dat ik hem niet geloof.!!!
ik weet niet meer wat ik moet doeeeen
moet liters huilen maar het lijkt me sterk dat hij de waaarheid spreekt?
groetjes lisa
Missylisa ik kan me voorstellen dat jij je rot voelt en ondanks alles hem nog mist en om hem geeft. Maar wees eens heel eerlijk…lees je eerdere berichten terug, dan merk je al dat twijfels had. Anders wil je hem niet laten controleren en is je gevoel niet zo sterk wat dat betreft. Meid een turk zal niet snel opgeven als ze aan de kant zijn gezet, dus weet als ze je 100 x per uur bellen en een soort van “dreigementen” gaan uiten dat ze daar geen klap van menen vaak. Helemaal omdat een ieder wel bekend is dat het best “dramaqueens” kunnen zijn. Wel een doorzichtig smoesje trouwens dat ze 12 zou zijn. Misschien eens zelf met dat meisje mailen en vragen of ze idd echt 12 is. Succes!!!
dat meisje antwoord niet misschien is het wel een test van hem geweest of ik hem vertrouwde