Is DEET te koop in Peru en Bolivia?

Hallo,
Ik heb een vraag, waar ik nog geen antwoord op heb kunnnen vinden op dit forum.
Ik ga 6 maanden door zuid-amerika reizen, waarvan 3 a 4 door peru en bolivia.
Ik heb al een voorraad Deet gekocht, maar niet genoeg voor 3-4 maanden. Kan ik in peru en bolivia ook ter plekke anti-muggenmiddel met DEET kopen, of kan ik beter de hele voorraad uit nederland meenemen?
(ik las al ergens dat je wel antimuggenmelk zonder DEET kan kopen, maar dat wil ik liever niet)
Alvast bedankt voor het antwoord!

Het valt wel mee met de muggen daar. Als je 3 flesjes deet meeneemt kom je al een heel eind. Je hoeft alleen de onbedekte plekken in te spuiten. Gewoon lange mouwen meenemen.
Veel deet is daar trouwens niet te koop volgens mij. Wel andere plaatselijke smeerseltjes.

Bedankt, fijn om te weten!
Lange mouwen stonden idd al op het inpaklijstje :wink:
Fijn dat het met muggen wel meevalt. Ik heb eerder veel in Europa gekampeerd, waar ik vaak door m’n kleren heen werd gestoken. Maar van die geimpregneerde kleren (te koop bij bever) lijken mij een beetje overdreven, of niet?

Al dat fancy spul is veel te duur. Ook die dure goretex jassen, shirtjes en andere kledingstukken zou ik niet meenemen. Alles verslijt snel daar en bij de wasserettes verdwijnt nogal eens wat. Je moet niet de indruk wekken dat je rijk bent. Neem niet teveel mee. Daar verkopen ze ook sokken en t-shirts.

Wij zijn ook 6 maanden door zuidamerika gereisd en hebben amper muggen gezien. Zelfs in het amazonegebied.