In oktober vertrek ik voor onbepaalde tijd naar Zanzibar, om daar als vrijwillige dierenarts te werken voor de stichting ZAASO (www.zaaso.org). Nu ben ik op zoek naar mensen die nog flesjes anti-muggenspul met DEET (40 of 50%) over hebben van een reis, en die dat voor een goedkopere prijs aan mij willen verkopen.
super, waar woon je, ned of belgie?
ik ga nu een maand met mijn dochter rondtrekken in zanzibar, pemba en tanzania. als ik spul over heb…denk ik aan jou
Ja klopt, ik schijn het daar te kunnen kopen! Maar ik weet niet of ik direct de eerste dagen al naar een winkel kan, dus voor de zekerheid maar iets op voorhand mee nemen
Ha Audrey, ik heb wel wat Deet over, maar…waar woon je?
Leuk dat je bij Saazo gaat werken, wij komen net terug van Zanzibar en helaas was er geen tijd er op bezoek te gaan. hadden we graag willen doen.
Vriendelijke groet, Mart
Hoi, vorige week zag ik Deet te koop bij Xenos voor een redelijke prijs !
Misschien even op internet kijken welke steden het nog voorradig is .
Groetjes:dag: Chr.
Annemieke, heb je misschien een idee hoe duur de DEET in Afrika (Kenia) zelf is in verhouding met NL. Wij gaan in februari weer met 6 pers waarvan 4 kinderen. Dat word goed spuiten/smeren dus en als het in Afrika zelf nu heel veel goedkoper is dan koop ik het liever daar. Er was mij ook vertelt dat er in Kenia (in mijn geval) een merk was wat heel goed was maar wat in NL helaas niet te koop is.