…
?
Geen idee, ze heeft hetzelfde bericht geplaatst in “Accountverwijderingen”.
dank je jurjenb het is inmiddels iets duidelijker… denk ik ![]()
Hoi Linda!
Wat leuk om jouw verhaal over je vakantieliefde hier te lezen! Erg begrijpelijk dat je graag wilt weten of de liefde echt is of niet :).
Heb je hem inmiddels alweer een keer gesproken/gezien?
Voor een nieuw televisieprogramma op Net5 ben ik op zoek naar mensen die een liefde in het buitenland hebben en er heel graag achter willen komen of het meer is dan alleen een ‘vakantieliefde’.
Ik zou graag met je in contact komen en meer van je verhaal willen weten. Als je het leuk lijkt om wat meer te vertellen, zou je me dan willen mailen? Mijn maildres is nathalie@ctm.eu.com. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Nathalie
www.net5.nl/vakantieliefdes
ik heb precies het zelfde,ik ben ook zo verliefd op mijn askim,al 2 jaar nu,maar ik twijfel zo erg of ik naar hem toe zal gaan,we bellen iedere dag,msnen smsen,en ik weet dat de liefde wel echt is,dat voel ik,maar het liefst vergat ik het gewoon want het is zo moeilijk zo’n lange afstand maar ja vergeten is me niet gelukt.
hoi janegroeneveld welkom hier!!!
Twijfel je over zijn liefde of heb je gewoon last van de afstand? want die afstand hebben we allemaal wel eens dat we denken was ik maar niet verliefd geworden het was zoveel makkelijker geweest om hier verliefd te zijn…
ja het is echt de afstand,en als hij nou eerst hier kon komen,maar ik durf niet alleen naar turkije denk. maar ja hij heeft eerst nogg 10 maanden dienst,dus heb nog tijd genoeg om me te bedenken wat ik echt met deze liefde wil
hoe vaak ben je bij hem geweest dan in die 2 jaar als je niet alleen durft te gaan? Aha hij zit nu in dienst, dan heb je idd nog rustig de tijd om er over te denken. als je zin hebt kun je ook bij tlk komen kletsen daar zitten veel verliefde meiden die allemaal met die afstand te maken hebben (ik ben er 1 van) en daar delen we lief en leed. ER zit daar nog iemand met haar askim in dienst, dus die zal veel dingen herkennen! Andere meiden die er ook last van hebben ga zo maar door, anders moet je maar een keer lezen, wie weet dat het je bevalt!