Inzicht in inkomsten en uitgaven

Hallo allemaal!

Ik heb een baan aangeboden in Aruba en ik denk dat ik graag van dit aanbod gebruik wil gaan maken.

Nu wil ik graag een overzicht maken van inkomsten en uitgaven, zodat ik beter kan zien of het voor mij haalbaar is. Zoals je ziet ontbreekt er nog erg veel!

Het is dus gebaseerd op een 1-persoons huishouden per maand.

Eventuele schatting (?) heb ik gebaseerd op dit forum. Correcties zijn welkom, zoals ook verdere aanvullingen!!

Alvast heel erg bedankt!

Inkomsten

Bruto: AWG 4085
Netto: AWG 2900

Uitgaven

Wonen
Huur: AWG 900 (?)
Gas/water/licht: AWG 300 (?)
Internet/televisie:
Telefoon:
Huisvuil e.d.:

ADL
Eten en drinken: AWG 700 (?)
Kleding: AWG 100 (?)

Auto
Benzine:
Belasting:
Verzekering:

Overige
Zorgverzekering: AWG 100 (overig wordt betaald door werkgever)
Overige verzekering:
Belasting:

Hi Melanie
Ik geef je onderstaand wat aanvullingen. Overigens is een salaris van 4000 voor een persoon prima hoor, kun je voldoende van leven, als je nagaat dat het min. loon waar een groot gedeelte van de bevolking van moet leven iets van 1560 florin per maand bedraagt. Zie verder onderstaande cijfers
succes

. je betaalt al LB via je salaris dus verder geen belastingen te betalen.

Met 3000,- kun je makkelijk en zeer prettig leven, slechtere benzine is klets, mijn auto verbruikt hier net zoveel als in NL. We wonen hier 3 jaar het is nu eenmaal poco poco relaxed en elke dag perfect weer ik zou zeggen Bon Bini op Aruba en geniet ervan Cees

vraag qua slechtere benzine eens bij je garage. nooit last gehad van injectoren die ernstig vervuild zijn bijv.? Nou wij wel, met alle extra kosten van dien. Benzine is aantoonbaar slechter, veel meer bezinksel en water. Ik woon hier al zo’n 10 jaar en heb het niet alleen aan mijn eigen auto zelf ondervonden maar ook bij onze vrienden en kennissen, ook met auto’s die uit NL zijn geimporteerd en hier ineens allerlei klachten vertoonden en ruim minder km’s reden op een liter benzine.
En verder is het heerlijk wonen, ben het helemaal met je eens.

Super bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop echt dat het doorgaat!!!