Beste Charel
Ik ga 15 mei naar manila en ik las over de computer ik wil een toshiba kopen dus het is beter om dat hier te doen in Amsterdam dan heb ik mijn verblijf daar gratis moet je dat ook aangeven of gewoon zeggen dat hij van mij is ?
Hoor wel groet Hup
hey ga je een laptop kopen of een vaste computer geen van beide aangeven een gewone comp is hier nog te doen maar een laptop kun je beter in nederland kopen denk ik ik heb een hp pavilioen en die kost hier toch 350euro meer dan bij jullie daar
ja ik ga een laptop kopen zit te denken aan toshiba L750D-15 Z of asus K53SV-SX707V 2670 processor * GB 640GB harde schijf en de toshiba heb 3400 processor en 640 GB harde schijf en 6 GB geheugen .
Dank voor de reactie zo snel gr Hu>>>
Hi Huppeldoos, ik las Toshiba en dacht gelijk aan internet. Hoe is dat geregeld in Phil, bij mijn laatste bezoek in 2011 ging alles met prepaid kaarten. Ongelooflijk traag. Kan jij of iemand anders me verder helpen
Bedankt
ja je kan bij smart of globe voor 1000 pesos per maand onbeperkt interneten wat ik weet , maar het internet gebeuren in fillipijnen is slecht het is ook waar je ben of woon , je kan ook gradaties krijgen en lig ook aan de computer die je heb is hij krachtig heb je geen last na 1 juni weet ik meer of de toshiba ok is gr hu
1 like
Hallo Bakker1957,
Een balik bayan is toch alleen als je getrouwd bent met een Phil. Dat ben ik niet, we blijven samenwonend
1 like
hey aadmulders, ja je moet getrouwd zijn anders geen balik bayan en het internet hier in iligan is ok maar er zijn veel onderbrekingen ik heb pldt 3mb en dat kost 2300 per maand ombeperk je kunt ook 1 mb hebben maar dat is meer voor lokaal gebruik want als je wat foto’s moet versturen met 1mb dan kun je her vergeten en met 3mb is het ook traag en ik heb toch gemiddeld 10 keer een onderbreking per maand soms van 10 min maar ook soms van 6uur of ne ganse dag daar maken ze hier geen probleem van maar je kan wel betalen maar we hebben internet en dat is niet zo evident hier want alles is volboekt zo heb ik 100 meter kabel bij moeten betalen omdat de afstand te ver was ge moet maar denken we zijn in de filipijnen en dan is dat normaal groetjes
2 likes