Interrailen zomer 2010 Europa reisgenoot gezocht!

Ook leuk!
Dan kom je niet alleen voor de meeting…
Ben zelf wel vaker in Utrecht en woon er redelijk dichtbij, dus maakt voor mij niet zoveel uit.

ja, daarom, dat is natuurlijk ook leuk voor de mensen die van ver komen.
Ik kom ook vaak in utrecht dus voor mij maakt het ook niet uit.

oke, dus dan doen we 6 maart?
Koopzondag in Utrecht.

Laten we er niet een kakelende shopmeeting van maken :hihi:

Zullen we de datum nu vast houden? Anders blijf je aan het schuiven met allemaal verschillende agendas namelijk.

6 MAART!

Even serieus, we gaan niet met zijn allen shoppen toch? :stuck_out_tongue:

lijkt me helemaal prima! Voor mij is Utrecht ook niet super ver en wel bekend. Hoe laat zullen we doen? En spreken we in een cafeetje af of eerst op CS?

oke dus dan staat 6 maart vast! :smiley:

Tijd hangt een beetje af van de mensen die van ver komen.
We kunnen afspreken bij Starbucks, die is op het CS en makkelijk te vinden…

Makkelijk te vinden is altijd goed :wink:

Ik kom zelf eigenlijk nooit in utrecht, omdat het best ver is. Maar iemand die daar vaker komt: heb je een idee waar we heen kunnen? wat we kunnen doen?

x

hey,

Dit is een leuk plan gaat het nog door?

Gr stefan

hey,

IK weet nog niet of het doorgaat maar ik kom uit zeeland dus utrecht lijkt me wel okee,
ik ga met me auto dus er kunnen mensen meerijden als ze willen?

Gr stefan.

Hey Allemaal!!
Ik zat net even in mijn agenda te kijken, 6 maart is op een zaterdag.
Ik neem aan dat we over zondag 7 maart praten dan???
Starbucks lijkt me een goede plaats… En dan ergens in de middag, uurtje of 1?
Dan kan iedereen nog een beetje normaal opstaan en reizen naar Utrecht en op tijd weer terug.
X

Hey allemaal,

Ik was me aan het orienteren op de zomervakantie en interrailen staat nog altijd hoog op het lijstje om nog eens te doen. Na het lezen van al jullie berichtjes ben ik behoorlijk enthousiast geworden om het dit jaar echt eens te gaan doen! Het idee van een ontmoeting lijkt me ook hartstikke leuk, zeker om te kijken of het klikt enzo.

Zelf ben ik erg geïnteresseerd in Scandinavie, dus als er tijdens de meeting ook mensen bij zijn die ook een voorkeur hebben voor dat gebied zou ik graag bij willen zijn.
Over mezelf, ik ben 22, een arme student dus het zal ook low-budget moeten, dus dat betekent dan waarschijnlijk lekker kamperen… Ik ben avontuurlijk ingesteld, rustig en maak me niet zo snel druk.
Groetjes Jelle

Haai,

GOed er zijn dus genoeg mensen die mee willen :smiley: leuk!

Zondag 7 maart klopt ja.

Is het handig als ik even bijhoud wie er komen? Ook met telefoonnr dat als je je trein mist ofzo dat er gebeld kan worden? Of is dat niet handig?

Heeft iemand een idee waar we naartoe kunnen in Utrecht? ik kom er zelf niet zovaak, misschien weet iemand iets leuks?

Groetjes Marianne

Hallo allemaal,

Omdat ik nog niet precies weet wat ik wil gaan doen deze zomer, maar er zeker wel op uit wil bij deze een berichtje hier! In eerste instantie wilde ik er alleen op uit trekken, maar nu ik al jullie berichtjes gelezen heb, lijkt me samen met (onbekende) mensen ook erg leuk!

Om mezelf even heel kort voor te stellen: ik ben 19 jaar oud en hoop in de zomer mijn havo diploma op zak te hebben. Ik wil graag dingen zien en ontdekken, wel low budget als het even kan, maar ik zag al dat dat bij meerdere mensen hier het geval is…

Ik zou het erg leuk vinden om mee te doen aan jullie ‘plan’! :slight_smile:

Groetjes Romy

@Melody:

07 maart gaat hem helaas niet worden voor mij, maar mochten er plannen voortvloeien uit de meeting, en ‘jullie’ vinden het oké blijf ik zeker van de partij voor een tweede meeting mocht 'ie komen! :wink:

Oke, Jammer!

groetjes

Misschien kunnen we hier even melden wie er allemaal gaan:

Nickname + evt echte naam en emailadres:

Indriasari = [opgeschoond]

Dan moeten jullie het even kopieeren en jullie eigen naam erbij zetten.
En dat van de telefoon nummers is wel handig. Maar dat zet ik liever niet op t forum natuurlijk. Mijn email heb ik er wel bijgezet, als het dan bijna zover is, dan kunnen we evt via de mail telnrs uitwisselen:)
Hoop dat jullie het dit goed vinden:)

groetjes

Melody88 = Marianne

Goed idee!

hoi meiden,

ik lees net dit forum door en het lijkt mij ook hartstikke leuk om deze zomer te interrailen,
als ik de interesses zo lees komen die van mij wel overeen met die van jullie:
een beetje richting het zuiden, low-budget, we zien wel waar we komen

de datum die jullie hebben vastgesteld komt voor mij ook goed uit, zelf kom ik uit zeeland en heb ik ov in de weekenden,
mijn echte naam is hanneke (wat erg veel lijkt op mijn nickname…)
bij deze zet ik mezelf ook op de lijst

Melody88 = Marianne
Hanneke1 = Hanneke

het is superleuk om te zien dat er zoveel meer mensen zijn die hier zin in hebben,
als jullie nog iets willen weten stuur dan een berichtje naar mijn emailadres:
[EMAIL=“ikbenhanneke@live.nl”]ikbenhanneke@live.nl

groetjes hanneke

Hoi iedereen,

Ik heb de 3 pagina’s gelezen en het lijkt mij ook erg leuk om te interrailen.
Ik ben vorig jaar geslaagd en in de tussentijd naar Engeland en Duitsland geweest om de talen te verbeteren, dit is mij zo goed bevallen dat ik nog wel wat meer van europa wil zien. Ik wil ook tussen de 2-4 weken en de invulling is voor mij nog onbekend! Ik heb wel een voorkeur voor enkele landen:Frankrijk,Italie,Spanje,Portugal,kroatie en griekenland. Een vlucht van het ene land naar het andere(om tijd te besparen) zou ook nog kunnen(ryanair is zo duur nog niet>>>). Ik hoor ook graag andere ideeën
Ook las ik over een meeting in utrecht, het lijkt me leuk om ook te komen het is voor mij maar 15min met de trein

Melody88 = Marianne
Hanneke1 = Hanneke
Jitske1= Jitske

Ciao

Hey,

Ik geef mij even op voor de meeting,

Melody88 = Marianne
Hanneke1 = Hanneke
Jitske1= Jitske
Stefan1=Stefan

Gr stefan

Hey,

Ik wil zeker nog komen, maar geef liever niet mijn naam op een forum.

Eekin