Ik ben dianne, 17 jaar oud (in april 18) en HBO studente in groningen. Ik was bezig plannen te maken voor mijn zomervakantie toen ik hier terecht kwam en het lijkt mij ook heeel tof. Waar naartoe maakt mij eigl niet zo veel uit.
Het leukste vind ik om veel dingen te zien, maar ook af en toe een middagje naar het strand en soms een avondje uit. Lekker veel mensen ontmoeten en veel dingen beleven. Maar alleen op pad lijkt me niet echt leuk dus daarom zoek ik een reisgenootje met een beetje dezelfde intresses enzo.
Ik vind jullie plan echt super, dus als het kan zou ik er ook graag bij zijn
Ik weet niet zo goed met hoeveel jullie van plan zijn om te gaan, maar als het kan zou ik er inderdaad graag bij zijn! Laat maar horen wat jullie vinden!
Maar het is inderdaad best lastig om een plek te vinden wat voor iedereen beetje centraal is. Is Utrecht geen idee? Dat is toch wel een centrale plek of niet?
Zou het niet makkelijker zijn om ergens samen te komen waar de trein stopt? Zoals Rotterdam ofzo, kweenie, tis gelijk. Want anders ga ik nie kunnen komen. Tis sowieso al zo ver voor mij omdat ik uit belgie kom.
hmmm, Zeeland is wel heel erg duur voor mij met de trein…
Rotterdam zou wel kunnen
maar toch het liefst Utrecht, voor mij dan, ik begrijp het ook totaal als dat voor andere mensen weer echt te ver is.
Sorry, maar Zeeland is ook voor mij te ver en te duur. Ik kan doordeweeks wel gratis reizen en in het weekend met korting dus Utrecht is dan nog wel te doen. Ik weet niet wat de rest ervan vindt, misschien zijn er nog andere alternatieven? Als iedereen het er maar mee eens is!
Ik heb er in ieder geval veel zin in om jullie te ontmoeten en misschien klikt het wel!
Ja, ik versta dat Zeeland voor de meesten uit nederland inderdaad niet goed is en wat te ver en duur. Voor mij is Utrecht goed maar dan zou ik wel ergens moeten kunnen overnachten want in 1 dag gaat dat echt niet. Dus het zal dan ook weer duur zijn :s En hoe ik daar zal geraken weet ik ook nog niet :s
Met hoeveel zijn we dan?
Ik ben even druk met school. Vandaar dat ik niet zoveel reageer. Maar ik ben zelf opzoek naar een mede reiziger rond de 20. Maar goed, ik ben dus nog even druk met school.
hai, ik ben me ook aan het orienteren op een interrailreis, en kom hier een hoop enthousiaste mensen tegen. Wanneer de meeting doorgaat hoor ik er ook graag van, ben erg benieuwd of we een groepje of meerdere kunnen vormen met leuke mensen met wie het klikt! Je moet tenslotte wel een tijdje samen op weg. Maar het lijkt mij een hele leuke manier om een tijdje te reizen.
Nog even kort iets over mezelf, ik ben 21 en ga binnenkort beginnen met afstuderen. Ik hoop deze zomer klaar te zijn en deze periode ook leuk af te sluiten door zoiets te gaan doen!
Dus wanneer jullie gaan meeten ben ik graag van de partij. Utrecht lijkt me een mooie centrale plek. Als we een keer met z’n allen 's avonds in een cafe daar afspreken moeten we al een heel eind komen toch?
Als jullie nog bezig zijn met het plannen van jullie reis, hoor ik graag van jullie plannen. Ik ben zelf (bijna) 17, en zit in 5 VWO. Ik houd van een sportieve vakantie, en rondtrekken lijkt mij erg leuk.
Mijn plannen zijn plotseling gewijzigd… Een vriendin waar ik eerst op vakantie mee zou gaan, gaat wel mee, dus dan gaat het interrailen avontuur voor mij niet door. Als het weer niet doorgaat, horen jullie het van mij! Want deze optie blijft wel open natuurlijk!
Ik zat net op internet weer te zoeken naar info voor interrailen en heb eigenlijk ook zin om het in de zomer te gaan doen.
Het lijkt mij heel leuk om te gaan interrailen, ik had vorig jaar al beetje dingen gepland, maar dat ging helaas niet door.
Dus als jullie meer weten over een meeting dan ben ik hopelijk van de partij!
ik denk dat het beter is om op zaterdag te gaan meeten, ik kan voorlopig wel.
En Utrecht is lekker dichtbij voor mij.
En overdag is idd beter, aangezien mensen van ver komen.
@ Lianne, als je echt niet kan, kunnen we misschien 6 maart gaan, dat is op een zondag en dan is het koopzondag in Utrecht.
En voor andere mensen die niet op een zaterdag kunnen.
Tis een idee…