Via deze weg probeer ik iemand te vinden die met mij wil interrailen. Of meerdere iemanden
Ik ben 21 en woonachtig in friesland. Wil graag in de zomer van 2010 op vakantie. Maar wil beetje actieve vakantie daarom wil ik gaan interrailen. Heb hier echter totaal geen ervaring mee en weet ook nog niet waar ik naartoe wil interrailen. Misschien heeft iemand een idee of tip? Bedoeling is om paar weken te gaan. 2-4 weken.
Ben dus op zoek naar jongen/meisje tussen de 18 en 26 jaar die ook wil interrailen door europa.
lijkt het je wat reageer!
Ben zelf dus 21 en vrouw
groetjes marianne
Hallo melody :).
Klinkt goed! Zoiets ben ik zelf ook van plan.
Ik ben 18 jaar, en nog wel afhankelijk van de schoolvakanties. Maar jij wil ook in de zomer gaan dus dat komt mooi uit.
Kan je mij een beetje vertellen van wat voor soort vakanties je houdt?
Ik ben zelf er vrij gemakkelijk in. Ik ben niet heel sportief maar een dagje wandelen vindt ik wel leuk. Ik hou wel van cultuur dus dingen bekijken vindt ik erg leuk. Ik ben ook geen type wat de hele dag op het strand ligt. Ik heb niet zo’n groot budget. Maar de zomer is nog ver weg dus ik kan eventueel nog sparen
Als het je leuk lijkt hoor ik het wel!
Welke landen zou jij allemaal willen zien?
Groetjes!
Ik ben Anne-Britt, 22 jaar oud en heb ongeveer de zelfde ideeen wat betreft vakantie als jij hebt!
Heb zelf ook nog nooit geinterraild,maar het lijkt me erg leuk! Ik hou van cultuur, natuur en avontuur. Dus niet al te veel vooruit plannen en gewoon per dag of paar dagen kijken wat en waar we willen gaan doen.
Mocht je meer willen weten ofzo, mail me vooral! [EMAIL=“ab_2205@hotmail.com”]ab_2205@hotmail.com
Ik ben van plan komende zomervakantie door te brengen in het oosten van Europa of Scandinavie. Alleen reizen maakt me niet heel veel uit, maar samen beginnen is natuurlijk altijd leuk! Heb vorig jaar meerdere maanden door Azie gereisd en ben nu wel weer op zoek naar een nieuw avontuur.
Ik wil een leuke vakantie voor mij is dat van alles wat. Best moeilijk te beschrijven eigenlijk… Kan wel zeggen waar ik niet van houd: dronken worden en op het strand liggen de hele vakantie Maar als je gaat interrailen ben je zowiezo al wat bezig lijkt mij.
Welke kant ik op wil weet ik dus nog niet. Ik zit in mijn hoofd met spanje, italie die kant op. Maar scandinavie is daarentegen ook heel mooi. En er zijn ook heel veel landen waar ik nog nooit ben geweest die waarschijnlijk ook heel mooi zijn. Oftewel ik ben zo;n type die niet kan kiezen
Ik zou graag iemand mee willen hebben die dus ook van verschillende dingen houd en openstaat voor nieuwe mensen onderweg. Beetje relaxed persoon.
Hee Marianne,
Ik ben Anna, woon tegenwoordig in Groningen, maar kom uit Friesland, dus lekker dichtbij.
Ik wil zelf van het zomer ook heel graag een interrail reis gaan maken, het liefst vier weken. Ik had zelf ook al een oproepje gezet, en al een aantal reacties gekregen, maar blijf toch een beetje rondkijken op het forum. En toen kwam ik jou berichtje tegen.
Volgens mij zei je dat je een relaxed persoon zocht dat openstaat voor alles, nou dan zit je met mij wel goed=P.
Uuhm, ik ben 18jr, en ben dit jaar begonnen en gestopt met studeren in Groningen, ik werk nu en ga volgend jaar waarschijnlijk weer beginnen, dus ik zit niet echt vast aan schoolvakantie. Nja laat maar wat van je horen, misschien heb je al plannen en reisgenoten?
Groetjes,
Anna
hoi! dat vind ik echt leuk klinken, ik had er nog nooit echt over gelezen maar het idee om in één vakantie meerdere landen en steden te zien lijkt mij echt heel leuk. Mijn naam is nienke en ik ben 18 jaar, ik zit nog op school. Daardoor ben ik dus afhankelijk van de zomervakantie, Het leukste lijkt het mij om met een groepje te reizen, in de trein te stappen en te kijken waar je uitkomt en wie je onderweg ontmoet! De zomervakantie is nog ver weg, maar als je wilt, hou mij dan maar op de hoogte van je plannen :P. groetjes Nienke
Hee,
Ik ben ook van plan om volgende zomer te gaan interrailen. Ik hou van avontuurlijke vakanties, niet alles inplannen, gewoon kijken wat de dag je brengt. Verder hou ik van cultuur en natuur, en lijkt het me heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
M’n budget is niet zo groot, dus voor mij is scandinavie te duur. Ik zat meer te denken aan Oost Europa, maar Italie en Spanje lijkt me ook heel leuk. Ik hoor het wel!
hey!
ikzelf zou ook graag door europa reizen, ik ben 19 jaar en woon aan de kust in België.
Voor mij is het gelijk wanneer en waar. Dus als je zin hebt om elkaar eerst wat te leren kennen en erover te praten enzo? Ik zal mijn emailadres via PB sturen, ok? Dat is ook mijn msn.
Bekijk de website van de treinreiswinkel eens (http://www.treinreiswinkel.nl/). Op deze site staat allerlei handige info en als je een beetje in kaart hebt waar je heen wilt, kun je een mailtje sturen met je reisschema en reserveren zij evt treinkaartjes voor je. Vooral als je een stuk met de nachttrein wilt, is het wel fijn om een (slaap)plek gereserveerd te hebben! Reserveren kost meestal maar een paar euro extra en dan heb je in elk geval een plekje.
Ik heb dit vorig jaar met mijn vriend gedaan, wij hadden een Global Pass en daarmee kun je door alle landen van Europa reizen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor 10 reisdagen binnen 22 dagen (maar een langere of kortere periode is ook mogelijk). Dit is echt supergoed bevallen!
Wij hebben door Duitsland, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatië en Slovenië gereisd.
Succes met regelen en alvast veel plezier!
Zou je eventueel ook in juni kunnen?
Zelf zou ik erg graag in juni willen interrailen door Europa…
En dan voor een maand lang en op de goedkope studenten-tour in hostels e.d (alhoewel ik mezelf ook wat meer kan veroorloven ;))
Ikzelf ben 20 jaar en student International Business.
Ik hoop nog iets van je te horen!
Ik ben iris en bijna 18
Het lijkt mij ook erg leuk om te gaan interrailen deze zomer. Ik ben nog wel afhankelijk van de schoolvakanties, maar ik las dat meerdere dat waren.
Voor de rest komen mijn interesses overeen met die van jou
Ik hoop iets van je te horen…
ik heb jullie berichtjes gelezen en wordt wel steeds enthousiaster moet ik zeggen. Zelf ben ik ook van plan om in de zomer iets langer weg te gaan en interrailen is één van de opties die ik overweeg. Ik ben er denk ik alleen niet zo kapot van om alleen te reizen.
Om even een beetje een idee te geven wie ik ben… ik ben 23 en werk sinds kort in het onderwijs. Ik zou er heel graag op uit willen gaan deze zomer. Hou ervan om nieuwe dingen te ontdekken en bekijken, maar weet niet of ik superavontuurlijk ingesteld ben. Maar er is altijd de mogelijkheid om iets te leren
Het is voor mij onmogelijk om via internet te zeggen: met jou ga ik reizen
Misschien zijn er meer mensen die hier last van hebben, en aangezien er wel veel intresse is leek het mij misschien een handig plan om gewoon een keer een meeting te organizen?
Gewoon iedereen die een reisgenoot zoekt kan komen =Idee??
Dit zouden we dan ergens beetje in het midden van het land kunnen doen?? Yes or NO?
Inderdaad een zeer goed idee! En waar dan precies? Tzal wel moeilijk zijn om te komen denk ik voor mij omdat ik in België woon aan de kant van Frankrijk. Maarja, we zien wel he.
Hier ook iemand die interesse heeft in interrailen in de zomer van 2010!
Ik ben Megan, 17 jaar oud (in augustus 18) en eigenlijk voor alles in. Ben flexibel en houd wel van wat avontuur.
Ik ben HBO student dus ik heb officieel vakantie van 17 juli tot 20 augustus.
hoi,
ik ben Irene, ben 17, maar wordt helemaal in het begin van de zomer 18, ik doe dit jaar eindexamen gymnasium en wil volgend jaar een gap year nemen, waarin ik drie keer drie maanden ergens anders naartoe reis. maar ik zoek dus nog wel naar iets leuks om te doen in de zomer en ik wilde ook al heel graag gaan interrailen en nou lijken jullie me allemaal echt super gezellige mensen!:biggrin:
Ik kom uit Naarden en ik hou echt super veel van Europa! ik hou van alles in en aan Europa, dus alles wat jullie willen doen of zien of naartoe willen reizen, ik ga overal in mee!
uhm…wat kan ik nog meer allemaal zeggen… ik ben een spontaan en sportief meisje, m’n hobby’s zijn hockey, skiën en vooral reizen:wereld:
oja, ik denk dat ik ongeveer 2 weken kan, want ik moet nog tijd overhouden om te gaan werken om geld te verdienen voor m’n gap year. daarom heb ik trouwens ook niet zoveel geld te besteden in de zomer, maar dan kun je er alsnog iets heeel moois van maken!
oja, m’n email is: irene.overtoom@ziggo.nl
laat het me maar even weten als er een datum is gevonden om af te spreken!
liefs,
Irene:dag:
Hey, wanneer spreken we dan af waar we samen komen en wanneer we samen komen? Zouden we dan niet ergens afspreken op een plaats in nederland en daar dan 1 nacht overnachten ofzo? Want ik denk dat het voor sommigen sowieso altijd wel ver zal zijn, gelijk waar. Misschien in zeeland ofzo? En met hoeveel zullen we zijn? Laat iets weten aub!
Xx Eva