Interrailen Door Europa

Hee enthousiaste reizigers!

Mijn naam is Sascha (v) en ik ben 19 jaar. Ik ben al een tijd van plan om te gaan interrailen door Europa, maar met meerdere mensen kan vaak leuker uitpakken dan alleen. Ik ben razend enthousiast om meer van landen in Zuid-Europa te zien, maar landen zoals Tsjechie en Duitsland zijn ook erg interessant. Ik hou erg van musea, natuur, muziek, verschillende soorten keukens, en op een terras zitten, maar van lekker relaxen aan het strand kan ik ook erg genieten (zolang het maar afgewisseld wordt met een dosis cultuur etc.)
Het lijkt me erg tof om bijvoorbeeld in jeugdherbergen te verblijven, want op die manier kan je nieuwe contacten en ideeen opdoen die erg handig kunnen zijn. Low-budget is zeker een woord dat in deze vakantie bij mij op komt, maar uit eten gaan en een terras pikken is ook aantrekkelijk, zolang je portemonnaie het toestaat!
Ik ben erg flexibel dus over de bestemming, tijd van het jaar, de duur van de vakantie, en het soort reis valt zeker te communiceren!

Tot snel!

Hey Sascha
Dit is de manier waarop ik ook graag een vakantie doorbreng.
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald land, alles van finland tot griekenland lijkt me leuk. Mijn interesses zijn gevarieerd en ik heb al wat reiservaring met in mexico en guatemala opgedaan.

groetjes

Hoi Sascha,

Ik las je verhaal en ik vind het helemaal top. Ik heb ondertussen ook al zelf een onderwerp geplaatst (zomervakantie 2 weken weg), misschien heb je het al gezien, maar ik wilde toch even reageren op jouw bericht.
Alleen is nog onduidelijk waar je heen wilt en voor hoe lang. Zuid-Europa lijkt me ook erg leuk, maar wat de plaats betreft heb ik ook geen bepaalde voorkeur.
Ikzelf heb zo’n 2 weken in gedachten, maar 3 weken vind ik ook niet erg.
Verder voor een scholier zoals ik is low-budget ook erg fijn, dus het spreekt me allemaal wel aan.
En wanneer wil je dan gaan? Ergens in juli of augustus is bij mij bijna altijd goed.

Misschien kun je in ieder geval even iets laten horen, negatief of positief. Mail: r_vandendries@hotmail.com of gewoon even een berichtje achterlaten natuurlijk.

groetjes,
Rob