Interrailen door europa!

Hoi allemaal,

Ik ben roos en ben bijna 20 jaar oud.
Op dit moment werk ik als pedagogisch medewerkster ( vanwege een studiekeuzecrisis ) Nu is het mijn droom om komende zomer een maand te gaan interrailen door europa. Ik heb nog geen concrete plannen.
Maar wil ze graag maken, alleen is zo een reis natuurlijk niet zo tof in je eentje. De stapvakanties heb ik ondertussen wel gezien. Ik wil meer zien!Mijn interesses liggen heel breed, ik hou van muziek, cultuur, geschiedenis, uitgaan, dansen, lekker borrelen. Het maakt me niet zo heel veel uit waarin ik slaap, een tentje of appartement, en misschien een nacht op het station. Ik wil de avonturen tegemoet gaan. Avonden waarin ik geniet van het nachtleven tot slapen onder een sterrenhemel.

Als je interesse hebt stuur dan een reactie!
Groetjes, Roos

hoi roos,
ik heb een beetje dezelfde wensen voor mijn vakantie deze zomer!
misschien leuk om verder te kletsen?
groetjes! inge

Hey,

IK zou graag een steden trip door europa willen maken,
vorig jaar alleen naar canada geweest was leuk maar wil voortaan niet meer alleen.

Groeten stefan

hey stefan,

hoe zit het met je stedentrip door europa?

ik zou ook graag een hoop steden willen bezoeken in europa. kwestie van mijn cultuur wat bij te schaven (is nogal aan de lage kant :wink: ). Ik heb het gevoel da ik nog maar weinig gezien heb van europa, en zou dat eerst willen doen voor ik aan de grotere reizen begin? Ma ik zie het eigenlijk ni zitten om het alleen te doen. Ik ben wel aan het doctoreren voor de moment, dus moet een beetje mijn werk plannen. was jou plan om het aan 1 stuk te doen of af en toe een stadje?

groetjes,

Jay
(24, St truiden)

Hee Roos,

Ook ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij. Ik ben vorige zomer 6 weken naar Indonesië bevallen dus dit jaar graag weer een avontuurlijke vakantie voor mij!
Ik ben bijna 20, en 3e jaars geneeskundestudent.

Misschien is het leuker om verder te praten op msn? ([EMAIL=“evavandepol@gmail.com”]evavandepol@gmail.com)

Groetjes

Hey Roos,

Over welke periode praat je dan?
Zelf zou ik erg graag in juni willen interrailen door Europa…
En dan voor een maand lang (juni) en op de goedkope studenten-tour in hostels e.d (alhoewel ik mezelf ook wat meer kan veroorloven ;))
Ikzelf ben 20 jaar en student International Business.
Ik hoop nog iets van je te horen!