Ik ben 19 jaar oud, ik woon in het noorden,
Ik wil deze zomer voor ongeveer 2 weken door één land te reizen.
Mijn idee was om dan met de trein naar het land te reizen met interrail en daar ook met het openbaarvervoer door het land te gaan en veel van het land te zien en activiteiten te ondernemen.
Het lijkt met leuk om dit samen met een vrouw te doen die tussen de 19 en 25 jaar is en ook graag wil reizen.
Andere ideeën zijn ook welkom.
Hey dit lijkt mij ook wel leuk! alleen wil ik naar Noorwegen/Zweden. Ik ben een meid van 18. Laat me weten of je dit wat vind. Ik woon zelf ook in het noorden (appelscha)
We kunnen ook op een camping gaan werken, bij sommige word zelfs je reis gedeeltelijk, of helemaal vergoed! In zweden heb je leuke en dan meot je naar www.wereldwerk.eu en daarvan zijn de meeste eigenaren nederlands. Dat is ook wel chill!! ijk maar wat je ervan vind
Alles kan van workaway, zowel in de zomer als in de winter geloof ik. Ik heb gezocht op noorwegen, en bij wereldwerk heb ik gezocht op zweden, omdat daar niks aangeboden word van noorwegen!
Ik weet niet wat jou ideeën zijn om in de vakantie te gaan doen, maar interrail of
werken in de vakantie bij een van die sites allebei lijken me leuk
Ook lijkt het me een uitdaging om vrijwilligerswerk te gaan doen
Workaway at our husky lodge, tours and expeditions in Lapland, Norway ik bedoelde eigenlijk deze!.
JA klopt, mij lijkt alles gewoon te leuk, haha!
Maar werken is meestal voor min 3 a 4 weken, ik weet niet hoelang je zou willen gaan? En nee ik heb geen ervaring met deze sites, alleen wel getipt gekregen door iemand met ervaring met workaway. Alleen ken die gene verder niet. Was ook op een forum.
Deze lijkt mij ook leuk is in zweden: Vakantiewerk in het buitenland Ze geven ook een site waar je dus de camping kunt bekijken!
hoop dat t jou ook wat lijkt!
Die tweede link had ik ook al gezien, het lijkt me wel leuk om buiten het vakantiewerk om nog steden te bekijken ik heb vanaf 13 juli vakantie en ik kan t/m 12 augustus ongeveer hoe lang ik wil dat ligt bij mij geheel aan de kosten
Misschien is het anders een idee als onze ideeën zo overeenkomen om op msn te praten?
Ik zit niet zo vaak op msn maar het is een optie inderdaad! Voeg me maar toe, voor + achternaam @hotmail.com. (Geen zin om t openbaar te maken haha :hihi:)
Weet niet of ik vandaag nog online kom maar ga zeker een keer met je praten. lijkt me leuk, om ideeen uit te wisselen! Ben overdag aan t werk, meestal kijk ik savonds wel op mn pc!
ik zit eigenlijk ook nooit op msn maar het lijkt me wel een handigere manier van communiceren dan met dit forum.
ik zal je toevoegen, dan spreek ik je vast wel
ik studeer trouwens nog, maar ben ook vaak alleen in de avond on-line
ik bedenk me ineens dat mijn msn wel eens raar doet als ik iemand toevoeg maar mijn emailadres is
voornaam + achternaam @live.nl hij staat ook op facebook