Interrail 2015 door Noorwegen en Zweden

Beste medereizigers,

Ik ben een jongeman van 26 en ik ben op zoek naar een reisgenoot die met mij een onvergetelijke reis door Noorwegen en Zweden wil maken. Door beide landen zou ik willen rondreizen per trein (interrail). Ben je in de zomer van 2015 een paar weken vrij? En lijkt het je wat om samen met mij Noorwegen en Zweden te ontdekken? Laat dan van je horen!

Beste interrail2026,

Ik ben een 24-jarige jongedame zonder veel reiservaring.
In augustus 2015 zou ik ontzettend graag met de interrail een dergelijke onvergetelijke reis maken.

Hallo Scandinavie2015,

super leuk dat je een berichtje hebt gestuurd. Heb je zelf al in reis gedachten?
Zo ja, welke plaatsen/bezienswaardigheden zou je willen zien? Wat mag de reis volgens jou kosten?
Ikzelf heb wel al het een en ander uitgezocht, maar ik ben ook bereid om de reis aan te passen naar jouw wensen.
Augustus lijkt mij een mooie maand om te reizen. Ik merk dat het een beetje kortaf is, maar in een later stadium zal ik mij uitgebreid voorstellen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Adriaan

Beste Adriaan,

Volgens mij is mijn vorige berichtje niet verstuurd dus bij deze misschien dubbel;).
Ik heb zelf alleen een vooraf uitgestipelde reis gevonden welke ook door finland gaat maar het nadeel is dat je dan veel reist en misschien maar weinig ziet.
Wat voornmij vooral belangrijks is, is genieten van de prachtige natuur. Daarnaast wil ik graag richting Bergen waar ik een logeerplek ken, ook voor een medereisgenoot…
Qua budget zit ik niet heel erg vast aan een maximum en ligt het een beetje aan wat we eventueel zouden gaan doen.
Ik ben heel erg benieuwd naar jou ideeen en wensen!!!

Ook mijn berichtje is niet erg persoonlijk maar misschien dat je een mail kunt sturen naar scandinavie2015@outlook.com dan kan ik wat meer over mezelf vertellen (via mijn eigen mailadres)

Groetjes