Interrailen door Scandinavie juli/aug

Hey,

Ik ben van plan om deze zomer een maand door Finland en Zweden te gaan interrailen (evt. ook Noorwegen). Ik wil een pas aanschaffen waarmee je een maand onbeperkt mag treinen. Mijn plan is om vanuit Helsinki via het merengebied naar Lapland te reizen. Dan de oversteek maken naar Zweden en dan weer richting het zuiden te treinen. En uiteindelijk via Denemarken en Duitsland weer terug naar Nederland.

Ik hoop de reis door te brengen met een mooie mix van cultuur en natuur, (goedkope) hotels en kamperen, actief bezig zijn en lekker relaxen.

Ik ben 19 jaar oud, studeer in Utrecht en hou van fotografie, muziek en theater.

Zin om met me mee te gaan? Laat het weten!

Fenna

Hey Fenna,

Ik ben een student van 21 en studeer International Business in Arnhem.

Zit eigenlijk met hetzelfde idee in mijn hoofd! Heb je nog steeds interesse om die reis te maken? Welke gebieden/steden wil je precies aandoen…of heb je nog geen idee? Ik zou namelijk wel graag naar de noordkaap willen en ook naar stockholm…en als het mogelijk is naar oslo!

Laat maar horen hoe het ermee staat.

Patrick

hallo,

ik lees net dat jullie van plan zijn om door Scandinavie te treinen. heb het zelf een paar jaar geleden gedaan. een tip die echt de moeite waard is, wij zijn toen van stokholm naar turku met de veerboot gegaan. Echt geweldig! je komt langs allemaal kleine eilanden en het leukste was, dat wij met de scanrailpass helemaal voor nop mee mochten.

success met jullie reis.

Hi Patrick,

Mijn plannen staan nog steeds. Ik wil ook graag naar de noordkaap en naar Stockholm ga ik ook zeker. Oslo misschien.

Wanneer en hoelang zou je willen gaan? Ik zat te denken aan 4 weken in juli en/of augustus.

Fenna

ps. WerAn, bedankt voor de tip over de veerboot, die moeten we dan maar nemen :slight_smile: !

Hoi Fenna!

Ik vroeg me af of je nog steeds opzoek bent naar een reisgenoot voor komende zomer?
Ik ben Jettie bijna 21 en studente… ik woon ook in Utrecht.