Via een andere website ben ik sinds gisteren in contact gekomen met iemand die, net als ik, deze zomer er even lekker tussenuit wil gaan. Wij zoeken nog een aantal personen die met ons mee willen (stuk of twee?!).
Wij hebben voorlopig onze zinnen gezet op een 10-daagse interrailreis naar Scandinavie. Een redelijk korte, maar uiteraard gezellige, vakantie. Even weg van Nederland en al zijn beslommeringen. Genieten van het reizen, het gezelschap, natuur en cultuur; de perfecte mix!
Ik ben in 2007 wezen interrailen met drie onbekenden, via deze site gevonden. Dat was erg geslaagd. Ik heb dus wat ervaring.
Wij zijn al erg enthousiast! Ben jij dat ook en ben je in de gelegenheid om eind juli/begin agustus met ons mee te reizen, reageer dan.
Ik hoor van jullie. Groetjes, DC (m) (en ook van Jennieke)
Inmiddels hebben we er een derde reisgenootje bij!
Voor de gezelligheid zoeken we nu nog een vierde persoon! We zijn nu met twee vrouwen, van 22 en 23, en een man van 29. Wie heeft er zin om ons (waarschijnlijk) eind juli 10 dagen te vergezellen op onze interrail-trip door Scandinavië?
Dag Lezers,
Zoals bovenstaand vermeld; 2 vrouwen van 22 en 23. ik ben degene van 23.
Er staat al een oproep maar ik doe het ook nog even. Kom gezellig met ons mee! het wordt harstikkel leuk, super relex, gewoon ontspannen een dag of 10 weg. De datum staat nog niet vast dus daar valt overeen te komen. wel willen we over ongeveer een week plannen. Dus als je snel bent heb je nog voldoende inbreng.
Ik hoop dat je net als ons 3 enthousiast bent geworden! Reageer gerust, ookal twijfel je nog.
Gr. Lisette
Ik een man van 22 is wel geinteresseerd bij het lezen van deze reacties. Enig idee wanneer jullie vertrekken en terugkeren? Ik ben wel afkomstig uit België.
Die 23e staat niet vast-vast hoor… stel dat jij de 25e wel zou kunnen, kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is! DC en ik willen het liefst maar 1 woensdag missen in onze tiendaagse trip, vandaar dat we van die 23e uit gegaan waren.
Mij lijkt het wel leuk inderdaad, maar hoe zijn de temps daar rond deze tijd??
En wat is jullie grof afgeronde totaal budget, wat het mag en kan kosten?
Ben benieuwd…:vak01:
Is dat je naam? Man, vrouw, onzijdig? Legio mogelijkheden!
Wat de temperaturen zijn in Scandinavië? Geen idee (zie: www.weeronline.nl), zal hetzelfde zijn als in Nederland aangezien we niet helemaal naar het Noorden gaan maar in het Zuiden blijven van Noorwegen en Zweden. Ik vind het weer niet echt belangrijk. Het gaat erom een gezellige en interessante reis te hebben. Als je jezelf gezellig en interessant vindt ben je van harte welkom je bij ons te voegen.
1.) Hoe oud ben je? Tot en met 25 jaar kost een globall pass EUR 240 (kun je 10 dagen treinreizen). Ouder dan 25 kost een globall pass EUR 360 (eveneens 10 dagen treinreizen mogelijk).
2.) 10 overnachtingen in een hostel = 10 x EUR 25,- gemiddeld = EUR 250.
3.) Eten en drinken. Gemiddeld EUR 20 per dag = 10 x EUR 20 = EUR 200.
4.) Overig. Heb je zelf in de hand wat dat gaat kosten
Totaal voor iemand van 25 jaar of jonger: EUR 690
Totaal voor iemand van ouder dan 25 jaar: EUR 810