InterRailen Scandinavië

Hee allemaal,

Deze zomer (augustus) ga ik 22 dagen interrailen door Scandinavië.
In de hoofdsteden overnachten in een hostel/ camping, en verder vrij kamperen in de natuur.

In de trein heb je natuurlijk nog wel wat aanspraak, maar alleen kamperen lijkt me na een paar dagen toch wel erg saai worden. Daarom ben ik opzoek naar een leuke reisgenoot die dit avontuur ook wel ziet zitten.
Of je nu een man of vrouw bent, dat maakt niet uit. Ik zou het wel fijn vinden als je ongeveer van dezelfde leeftijd bent (20-29), zelf ben ik 22.

Ik heb al een route uitgestippeld, maar niets is nog definitief!

Hoi ijkee,

Even een vraag is interrailen heel erg prijzig?

Hee Lin,

Een Global Pass voor 22 dagen onbeperk treinen kost €329
Kamperen is uiteraard gratis en in de hoofdsteden moet je zeker rekenen om 20 euro per nacht.
De nachttrein is ook een optie waarvan ik gebruik wil maken aangezien ik wel op budget zit :wink:

Groetjes Marijke

Oh dat valt nog mee.
Het klinkt wel super leuk, alleen ben ik maar twee weken vrij

Het valt inderdaad wel mee.
Om Scandinavië een beetje te zien is 2 weken te kort, daarom heb ik besloten 22 dagen te gaan.

Dit klinkt alsof je mijn favoriete vakantie beschrijft! Dit is iets wat ik al heel lang wil, reizen door Scandinavië. Ik heb hier vorig jaar ook aan gedacht, maar doe dit liever niet alleen. Dus om dit samen met iemand anders te doen lijkt mij ideaal!
Zelf ben ik ook 22 en al meerdere keren in Zweden/Noorwegen geweest.
Dus als je nog een reisgenootje zoekt, dit lijkt me heel gaaf om te gaan doen in de zomer!

Hee Eva,

Deze week heb ik net een treinticket naar italië gekocht. Omdat ik al een tijdje oproepjes had geplaatst en geen reacties, heb ik besloten om het volgend jaar dan misschien te doen of in een andere periode.

Eva, ik weet niet of je dit nog steeds van plan bent maar mij lijkt het ook leuk om te gaan interrailen door Scandinavië, ik ben zelf student en 21 jaar (in september wordt ik 22), ik hoor het wel (:

Hee Alisa,

Het is nog steeds iets wat ik heel graag wil gaan doen!
Wanneer zou jij kunnen/willen gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar juli.

Ik ben van 2 tot 22 juli vrij van werk dus dat komt het beste uit. Jij? en hoe lang heb je in gedachten?

ik werk trouwens als weekendhulp dus ik zou waarschijnlijk ook iets kunnen regelen om langer te gaan, maar ik dacht zelf aan een ticket waarbij je binnen 22 dagen 10 dagen kunt treinen.