Mijn naam is Tessa en ik ben 19 jaar (ik word in april 20). In juli heb ik mijn VWO-diploma behaald en ik ben nu hard aan het sparen om in april ongeveer 3maanden weg te kunnen. Ik zit te denken aan interrailen in Europa, waarbij ik extra aandacht wil besteden aan de Scandinavische landen en Groot-Brittannië.
Ik hou van gezelligheid, maar ik ben ook gesteld op mn privacy. Ben jij iemand die rustig, gezellig is en van muziek houdt? En heb jij zin in avontuur? Reageer dan snel!
Leuk idee:) Wat ben je van plan allemaal te gaan doen in die drie maanden? Langere stops maken ook? Dat is best lang, hoewel Scandinavië behoorlijk groot is zijn er natuurlijk veel gebieden waar weinig is (tenzij je erg van natuur houdt). Ik hoop dat je een leuk reisgenootje vindt:)
Ja ik ben inderdaad van plan langere stops te maken. Ik wil ongeveer 1 a 1,5 maand rondreizen in de Scandinavische landen, ongeveer 1 maand in GB en eventueel nog 2 a 3 weken door de rest van Europa… Het zijn allemaal nog ideeen en ik ben me met name aan het orienteren…
Heeft iemand nog leuke/goede ideeen of steden/bezichtingen die je gezien moet hebben??
Ik ben zelf ook van plan rondreizen te maken in Noorwegen, Zweden en Finland. Alleen heb ik maar 3 weken. Ik wil wel met mijn auto gaan. Als je wil mag je mij mailen naar esowah@gmail.com om verder te bespreken.
Ik ben van plan om Noorwegen, Zweden en Finland te gaan doorreizen.
Periode maart/april/mei. Heb je al ideeen waar je in scandinavie naar toe wil?
Op zich lijkt het me wel leuk om met een “reismaatje” deze reis te ondernemen.
Om wat over mezelf te vertellen, ik ben een jongeman van 24 jaar.
Als je meer wilt weten of vragen hebt hoor ik het graag van je.