Internetbankieren ING in Suriname

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met internetbankieren van de ING vanuit Suriname.
Lukt het om de TAN codes per sms te onvangen en zoja bij welke mobiele provider?
Werkt HI Prepaid ook goed in Su?

Bij voorbaat dank,
Marcel

Beste Marcel,
ik verbleef ook een tijdje in Su. Het beste is een Telesur kaart bij kruitvat te kopen en dat 06 nummer door te geven aan ING.
Zodat je, je Tancode kan ontvangen van hun om je betalingen te kunnen verrichten maar zorg er wel voor dat je beltegoed er op hebt. je kan telesur kaart ook in suriname opwaarderen.
ik heb nooit problemen gehad met online opwaarderen en ING betalingen te verrichten.
hoop dat je er wat mee kan

Groet, Joann

Kan ik misschien ook internetbankieren in een internet café of is het onveilig?
Of zijn de cambio’s ook op zaterdag open, want ik heb geen SRD bij aankomst op vrijdagavond.

Hallo Roeki,
In de aankomst hal kan je ook wisselen dat doen wij ook. (€100)
en Zaterdag kan je bij de Cambios ook terecht. ook in de avonduren in de stad.(centrum Paramaribo) je kan in internet cafes ook internet bankieren maar als je een laptop mee neemt zijn in de meeste malls gratis internet zoals Maretraite mall en Hermitage mall.
Ik denk bij het vat in Centrum ook zelf had ik thuis internet.Geniet ze Paramaribo -Suriname is zo Sweet.
:vak02:

Hi, ik heb geen probleem gehad met geld overmaken via de ING in Su.
Kan je idd aanraden om een telesur pre-paid kaart (bij oa de Kruidvat) te kopen. Kost je dan maar Euro 0,10 cent per minuut om naar Nederland of in Suriname te bellen (eerste minuut kost Euro 0,20).
Heel veel plezier iig daar!