Anyway…ik had hetzelfde probleem als waar jij mee speelt.
Ik loste het toen op met fly-away tickets van Martinair, die
waren een 300,00 euro voor een retour drie dagen voor vertrek.
Weekje of twee weekjes Holanda…en hopsakee viva Cuba
otraves !
Maar…deze optie hebben ze eruit gedaan, nu enkel nog van
tevoren boeken, soms goedkoop veela duur (650-900).
Je moet eens kijken naar de optie even naar Mexico vliegen om
je visum te verversen, maar…
trouwen in Cuba kan ook ! Dat scheelt een hoop problemen…
althans…als het om je relatie gaat willen zij (Cubanen)
meestal deze kant uit. :crybaby:
Anyway, je mag altijd vragen Evelyn…
:zon02:
Enne…viva Cuba mi amor !
Graag de reacties bij het onderwerp houden. Dusss… Evelyn, als je nog iets meer wilt zeggen, open dan even een nieuwe topic met je vraag. Thnx alvast!
@hansbos: Jammer dat je zo’n negatief beeld hebt van deze internationale werkbrigade. Ieder zijn mening natuurlijk. In welk opzicht vind je trouwens dat ze niets geleerd hebben? Ik geloof niet dat de reden waarom de werkbrigade naar Cuba gaat te maken heeft met het wel of niet bewust zijn van de geschiedenis van Cuba.
Overigens, het feit dat Cuba al dan niet een gevangenis is, is geen reden om er niet naartoe te gaan en te willen helpen. Of zie ik dat verkeerd?
Dat is n tijd geleden, maar heb mijn afgelopen weken goed besteed. Ik ben vier dgn geleden terug gekomen van de internationale werkbrigade Jose Marti op Cuba. in één woord geweldig, wat n mooi land, vriendelijke mensen en vooral wat n voordeel om zoveel verschillende instantie’s van dichtbij te zien en de cubanen mee te maken terwijl je samen met ze aan het werk bent. Dit jaar was het werk in de landbouw en het was geen zwaar werk, maar door de warmte was om 10.00 mijn energie al aardig verdwenen. Maar toch door gaan, want de cubanen die naast me staan hebben ook geen tijd om op de schaduw te wachten. In ieder geval moet ik mijn dagboek nog op de computer gaan zetten en ga morgen beginnen met alle foto’s over te zetten op de computer. Zodra ik alles heb gedaan zullen jullie mijn dagboek te lezen krijgen en probeer ik hem hier op de site te zetten. Ik heb in ieder geval en geweldig tijd gehad, en ben al zeker dat ik volgend jaar terug zal keren op cuba.
Jullie horen me snel weer
Groetjes tassie, nu nog meer n cuba freak
Het duurt en het duurt dat reisverslag van mij, ben alweer bijna 4 weken terug uit Cuba en het Nederlandse leven heeft me alweer snel te pakken… druk druk druk. Gelukkig zijn mijn ervaringen en geweldig tijd in Cuba nog dicht bij me, ik denk dat dat ook de rest van mijn leven bij mij zal blijven. Ik hoop jullie echt snel mijn reisverslag te kunnen laten lezen. Voor nu zit ik in examen week voor mn werk en dat is ook ff heftig en gaat voor. Dus nog ff geduld.