ING pas

Hola!

Een tijdje geleden zag ik bij een aflevering van Kassa een reportage over de nieuwste ING passen. Het schijnt zo te zijn dat de nieuwe oranje pas niet overal geaccepteerd wordt… (ATM, winkels, etc.)
Er zijn al klachten binnen gekomen over Europa, delen van Azië, maar ook Latijns Amerika.
Heeft iemand hier recent ervaring mee? Dan hoor ik het graag!

Bedankt! :dag:

Nee, zou overal moeten werken als er een Cirrus logo is…

kan ook een defect zijn aan de pinpassen ik weet het nog niet want wij hebben die van ons niet die zijn in Nederland. We gebruiken de rabobank. We hebben de ING voor noodgevallen.

gr van Moira

Werkt perfect !Met mastercardfunctie.(tot nu toe :wereld:)

ja ik heb het met mijn oranje ing-pas inmiddels in engeland en egypte mee gemaakt dat hij niet werkte… Erg onhandig!

Nee klopt inderdaad! Een vriend van mij was vorige maand in Chili waarbij hij bij de ene het wel deed en bij de ander niet. Daar zit je niet echt op te wachten als je op vakantie bent. Ik woon nu in Barcelona en ook hier heb ik er last van. In geen enkele ATM doet ie het hier. Gelukkig heb ik ook nog een pas van ABN dus elke keer maar overmaken dan, er zit niets anders op.
Ik zou het er dus niet op wagen en misschien proberen geld over te maken naar een andere rekening of contanten mee…

Groetjes!

Geen problemen mee gehad hier in Azie…

Ga je er binnekort naar toe? misschien kun je nog iets anders regelen, in ieder geval voor de zekerheid Euro´s meenemen en ter plekke omwisselen.

Frank

Ik heb sowieso nog een creditcard (Mastercard) dus ik ga ervan uit dat die het wel zou moeten doen!
Fijn al die nieuwe ontwikkelingen, maar dan moeten ze het wel DOEN!!

Das goed om te weten! Ik ga vanaf september naar Chili en Peru maar eerst nog 2 maanden Spaans leren in Barcelona.
Ik lees dat jij daar woont, heb je toevallig nog tips voor woonruimte?
Groeten Katja

Ik heb hier mijn Ing kaart met het maestrologo…die werkt in peru overal !ik heb nog een kaart van argenta…met maestrologo en die werkt ook overal…heb ook een visakaart…voor noodgevallen…en…ik kan internetbankieren…mocht er 1 uitvallen kan ik geld overzetten van de 1 bank naar de andere ,intussen heb ik hier in een plaatselijke bank ook een rekening …met bijhorende kaart…nu zet ik via internet geld over naar hier…maar af en toe gebruik ik de Belgische ing kaart wel hoor…want de euro staat hoog nu…en krijg ik nu meer voor minder !:unibrow: