Mijn dochter gaat van september tot januari 2012 stage lopen in het ziekenhuis op Sint Maarten.
Wie heeft er tips voor ons,waar moet ze op letten,hoe komt ze het beste aan woonruimte,goedkope vliegtickets enz ,visum?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik ben vorig jaar ook 3 maanden op het eiland geweest om les te geven. Het was al duur, maar is nu nog duurder geworden nu het een eigen land is!
Alleen KLM (en dus ook air france) vliegt naar sxm. Een ticket moet ze zo vroeg mogelijk vastzetten, deze wordt alleen nog maar duurder!
Het eiland is veilig, mits je 's avonds niet alleen over straat loopt en geen domme dingen doet! Ik had 's avonds gewoon voor de zekerheid ook altijd mijn autodeur op slot.
Het is een geweldige ervaring geweest, hopen dat ze nog thuis komt;). Er zitten heel veel Nl’se stagiaires die elkaar opzoeken.
Ik had een erg dure kamer, betaalde 550 per maand en moest de badkamer delen! Wel zat ik enorm veilig; in een veilige buurt, het terrein was afgesloten en de kamers lagen in de achtertuin van een huis. En een waakhond.
Wil je meer informatie hierover, hoor ik het.