Hoi,
Ook ik ben druk bezig met informatie bij elkaar zoeken over werken op cruise schepen. Ik ben naar een seminar van info-cruise geweest. De boekjes (boekje over solliciteren en de regels van de schepen) die je krijgt zijn handig, maar ik ben na het seminar nog niet heel veel wijzer.
Ikzelf heb ook geen vakgerichte opleiding.
Ik vroeg mij dus (net als Sophie) af of je alleen met een havo-diploma in mijn geval ook op een cruise schip kunt werken.
Groetjes Stephanie
Ik wil met een vriendin graag gaan werken op een cruise schip! Van welke brand maakt op zich niet zoveel uit, maar ik weet wel uit ervaring dat het op carnival boten altijd erg gezellig is.
We weten alleen niet waar we moeten beginnen, als we op zo een schip willen werken. Is het al te laat? want we wilden graag ongeveer einde zomer vakantie 2005 (vanaf september ongeveer?) beginnen. En kost het geld? want ik lees wat vage dingen over dat je geld ofzo iets moet betalen, en bij wie moeten we zijn als we dit zo ie zo al mogelijk willen maken.
Someone help us please!!
alvast bedankt :lol:
Ik ben nu 17 jaar, maar wordt in april 18. ik zou ik de zomervakantie ook graag willen werken op een cruise schip. maar moet ik september wel weer beginnen met mijn studie… kan iemand mij vertellen of je ook voor een korte tijd kan werken op een cruise schip?
ik zou dan graag danslessen willen geven samen met mijn danspartner, en bijvoorbeel avonden demonstraties geven… we zijn allebei helemaal weg van stijldansen en mijn partner wil er ook zijn beroep maken… en dit leek ons wel een leuk idee… maar weet iemand of dit ook mogelijk is, en waar ik anders naar kan mailen met mijn vragen?
ik heb al een aantal site’s bekeken maar kom er echt niet uit.
groetjes
Hoi Hoi! Ik heb een tijdje geleden ook een vacature binnen gekregen over het werken bij Holland America Line als International Concierge of tewel receptioniste.
Ik weet dat het hard werken zal zijn, maar kan iemand mij vertellen hoeveel dagen het in de week is, wat de uren zijn en heb je ruim de kans iets van de steden te zien waar je met het schip langs komt?
Gr. Chloe
Dit is een heel oud bericht waar je op gereageerd hebt dus waarschijnlijk komen er geen reacties meer maar je vindt alle info op http://www.cruiseweb.nl/werkenopeencruiseschip.html.
Bert