Werken op een cruiseschip

Hallo allemaal,

wij willen voor 1 jaartje er helemaal tussenuit, en hadden het leuke idee om op een cruiseschip te willen werken.
Maar we weten niet wat de mogelijkheden voor ons zijn, we hebben namelijk nog niet zoveel ervaring op dat gebied. we hadden gehoopt dat iemand ons misschien hier informatie over zou kunnen geven. we pakken al het werk aan!

we hopen heeeeel snel antwoord te krijgen, want we kunnen niet wachten tot we kunnen beginnen :smiley:

liefs
Ellen en Linda

He

Ik kan jullie alleen vertellen dat jullie bij info-cruise moeten zijn vrijwel de enige organisatie in nederland die cruise jobs kan regelen. www.info-cruise.nl

succes!

He

Ik kan jullie alleen vertellen dat jullie bij info-cruise moeten zijn vrijwel de enige organisatie in nederland die cruise jobs kan regelen. www.info-cruise.nl

succes!

check anders even

http://www.cruiseweb.nl/index.html#banen

http://www.cruiseweb.nl/banensite.html

misschien heb je er iets aan, ik kwam het zelf tegen tijdens het surfen op internet…

Nou dan ga je even naar www.infocruise.nl en daar krijg je super info op de infodag,
Heel veel succes

Op mijn site www.cruiseweb.nl vindt je GRATIS alle informatie, tips, adressen en vacatures. Bij Info-Cruise BETAAL je zo’n € 100,- en dan moet je nog maar afwachten of je een baan ZELF vindt. Info-Cruise levert alleen informatie en is GEEN AGENT VOOR BANEN.

Bert
www.cruiseweb.nl
www.cruiseweb.nl/banensite.html
info@cruiseweb.nl

Goed punt Bert! daarom heb ik je site ook aangeraden!

goedemiddag
allereerst het volgende
bij cruise maatschappijen sellekteren ze personeel op uitstraling,werk ervaring en diplomas.
besef goed dat bij de meeste cruise lines online gesolliciteerd kan worden,dat je goed engels ,duits,nederlands,en meerdere vreemde talen kunt spreken, je moet ook weten dat als je er werkt dat je 7 dagen perweek en wel tot 12 uur per dag moet werken.
ik raad je bij deze aan om niet naar een info bij eenkomst te gaan van info cruises daar betaal je namelijk 100 euro voor INFORMATIE ZIJ HELPEN JE DUS NIET AAN EEN BAAN OP EEN CRUISE SCHIP,dat zou dus weggegooid geld zijn.ga eens kijken op de site van cruise.pagina.nl bij de optie werken op cruise schepen hier kan je bij veel bedrijven je cv achterlaten zij zullen dan voor jou een baan zoeken.
je kan ook kijken bij
www.carnivalcruises.com
www.hal.com
www.rci-cruises.com
www.hollandriverline.nl
dit zijn 4 sites waar je ook online kan solliciteren .
ik hoop u bij deze genoeg te hebben geinformeerd over werken op cruise schepen.
met vriendelijke groet sander

Originally posted by sander@31-03-2003, 17:33:18
** goedemiddag
allereerst het volgende
bij cruise maatschappijen sellekteren ze personeel op uitstraling,werk ervaring en diplomas.
besef goed dat bij de meeste cruise lines online gesolliciteerd kan worden,dat je goed engels ,duits,nederlands,en meerdere vreemde talen kunt spreken, je moet ook weten dat als je er werkt dat je 7 dagen perweek en wel tot 12 uur per dag moet werken.
ik raad je bij deze aan om niet naar een info bij eenkomst te gaan van info cruises daar betaal je namelijk 100 euro voor INFORMATIE ZIJ HELPEN JE DUS NIET AAN EEN BAAN OP EEN CRUISE SCHIP,dat zou dus weggegooid geld zijn.ga eens kijken op de site van cruise.pagina.nl bij de optie werken op cruise schepen hier kan je bij veel bedrijven je cv achterlaten zij zullen dan voor jou een baan zoeken.
je kan ook kijken bij
www.carnivalcruises.com
www.hal.com
www.rci-cruises.com
www.hollandriverline.nl
dit zijn 4 sites waar je ook online kan solliciteren .
ik hoop u bij deze genoeg te hebben geinformeerd over werken op cruise schepen.
met vriendelijke groet sander **

Ik ben anders wel heel tevreden over de infodag van infocruise international…

en ik zou al die ander dinge nog geen eens betrouwen… een site kan je zoveel wijsmaken als je maar wilt

hi,

Check www.workingoncruiseships.nl
die zijn officieel hiring partner voor rci & celeberty cruises vragen geen geld en houden selectie dagen in een hotel in amsterdam.
Garanderen je niks maar het kost ook niks.

groetjes,

lior :rolleyes:

Hoi hoi! Even voor de duidelijkheid en info voor al die mensen die op een schip willen werken. Ik heb zelf 3 jaar op cruise schepen gewerkt, wel voor een en dezelfde maatschappij. Die is nu een beetje failliet dus ook ik ben weer zelf op zoek naar mijn volgende uitdaging. Ik ben ook begonnen via Michel v.d. Pol van Info Cruise en ik moet zeggen, die dag is me goed bevallen. Ja, je betaalt ervoor, maar hij is wel heel realistisch en nuchter en hij zal je geen loveboat verhalen ophangen. Hij helpt je met sollicitatiebrieven en c.v.'s en geeft je tips/adressen voor agencies en rederijen. Maar het solliciteren zul je toch zelf moeten doen. De site van Bert (www.cruiseweb.nl) is inderdaad een hele goeie en hij geeft veel informatie!! Mocht er iemand nog vragen hebben, tips willen, misschien nog andere adressen ofzoiets, neem dan contact met me op, zoals ik zei, ik heb 3 jaar ervaring in dit vak en ik ben van harte bereid je antwoorden te geven op de vragen die je mocht hebben, voor zover ik die weet. :smiley:
Veel groetjes en kom maar op met die vragen!!!

Info cruise is geen bemiddelaar of agent. biedt alleen wat info. ik raad aan echte info te winnen via bijvoorbeeld google. Infocruise is meer richting woordenboeken en dvd informatie, waar je ook nog eens klauwen vol geld aan uitgeeft. en ze verplichten je om het te betalen, als je eenmaal denkt te komen maar toch niet kan. ze komen ook niet met een alternatief en ze hebben een hele slechte naam. ze maken heel veel reclame zodat de andere, echte, agents/bemiddelaars niet echt bekend zijn.

Jochem

Op Cruiseweb vind je **gratis **alle adressen, informatie, formulieren, links, tips en een uitgebreid **forum **over werken op cruiseschepen en cruiseferries met tips en ervaringen van anderen en Cruiseweb zelf…

Wekelijks een overzicht van alle **vacatures **uit de diverse kranten en tijdschriften…

Waarom (veel) geld betalen voor een **seminar **als je via Cruiseweb ook **gratis **aan een baan op een cruiseschip of cruiseferry kan komen…

Cruiseweb is gemaakt door een **bemanningslid met ruim 8 jaar ervaring **als Security Guard, Ship Photographer en Internet Café Manager op cruiseschepen en cruiseferries van diverse rederijen…

Cruiseweb is de **beste en goedkoopste **manier om een interessante baan op een cruiseschip of cruiseferry te vinden.

Bert Hagenaar

Cruiseweb
Veerweg 4
5335 LB Alem
Nederland
www.cruiseweb.nl
[email=info@cruiseweb.nl]info@cruiseweb.nl

Hallo,

Volgend jaar ben ik 18 en ik zou graag voor een eindje in het buitenland gaan werken. Misschien zou ik wel willen werken op een cruiseschip… Als iemand ervaringen, tips, etc… wil delen, mail gerust…

Alvast bedankt,
groeten bea

Om op een cruiseschip te gaan werken is de minimum leeftijd meestal 20/21 jaar. Wel zou je eventueel op een riviercruiseschip kunnen gaan werken, zij vragen vaak een minimum leeftijd van 18 jaar.

Bert
www.werkenopeencruiseschip.nl

Sorry mijn ervaring van info-cruise.nl is echt zwaaaar K*t, ben daar een keer geweest voor een meeting samen met een vriendin het was de bedoeling dat je 77 euro betaalde voor de benodigheden, bv het reisboekje een zeemanscertificaat,dvd en hulp bij het soliciteren bij een cruise schip,

Toen we binnekwamen en een man gelijk vroeg hebben jullie contant geld bij jullie!? :question:
schrokken wij en vroegen we of we eerst wat verdere info konden krijgen omdat wij net als veel meiden hier niet wisten of wij sowieso aan de eisen voldeden…, en zeg nou zelf je betaald niet zomaar voor iets wanneer je niet weet of je uberhaupt kans maakt?!

toen begon hij nee dan zoek je maar een ander bedrijf, ik wil jullie niet meer helpen en nu eruit!! ik schrok ik wist niet wat ik moest zeggen, ik legde uit dat ik het vroeg omdat ik had verwacht eerst wat info te krijgen over de toelatingseisen enzo…

De man wilde ons niet meer helpen!! en zei dat we onmiddelijk moesten vertrekken! nou ik dacht bij mezelf dit is de grootste mongool op aarde!! en ben weggegaan!!

Zijn er geen andere links om te kunnen werken bij een cruiseschip!?

Groetjes!!

ik heb de zelfde vraag ik wil ook heel graag op een cruiseschip werken en ik ben ook 18 jaar
iemand informatie?

zo basanka
ik heb me daar ingeschreven voor informatie briefen online ofz
moet ik daar ook voor betalen?
hoor niet echt veel positiefe dingen over de site

Ik zie nergens op internet staan als je als leerling-kok op een cruise kan werken?
ik ben nu 3de jaars. en ben 20 jaar. het 4de jaar ben ik 21. weet iemand als het kan als je als leerling-kok op een cruise kan gaan werken?

dank je!

Voor als je door de bomen het bos niet meer ziet,
hier heb ik even alle belangrijke links over werken op een cruise op een rij gezet (met commentaar):
werkenopeencruise (allesoverrecreatiewerk.nl)