werk op cruiseschepen

Kan iemand mij vertellen waar ik vacatures kan vinden voor het werk op een cruiseschip??? De meeste sites die ik heb gevonden vragen zo ongeveer 50 euro aan bemiddelingskosten, maar ik kan het zelf natuurlijk ook en ben niet bereid om te betalen om werk te vinden, dus wie kan mij helpen???

Sharon,

Op mijn website vindt je GRATIS alle informatie, adressen en vacatures. Bij de meeste rederijen en agentschappen kan je on-line solliciteren. De meeste informatie is uit eigen ervaring als scheepsfotograaf op cruiseschepen en beveiligingsbeambte op cruiseferries. Veel succes.

Bert Hagenaar
www.cruiseweb.nl
info@cruiseweb.nl

graag had ik iets meer info gehad over het werken als fotograaf op een cruise schip

Hallo,

Ik wil je niet afschrikken hoor, maar een vriendin van mij heeft voor drie maand op een cruiseschip gewerkt. Ze had gesoliciteerd voor barmeisje en uiteindelijk heeft ze 3 maand als kuisvrouw en kamermeisje doorgebracht.
Ze was kapot toen ze terugkwam en had bovendien nog eens een of ander vreemd virus te pakken. Ik weet niet precies bij welke maatschappij ze had gesoliciteerd maar het was een vooraanstaande organisatie. Ze heeft een klachtenbrief gestuurd en nooit antwoord gekregen.
Ze verdiende bovendien bitter weinig! Ik zag zo’n soort jobje ook wel zitten tot ik haar verhaal hoorde! Ik wil je niet verontrusten maar een gewaarschuwd persoon is er twee waard!

Veel succes met je zoektocht, hopelijk kom je beter terrecht dan mijn arme vriendin, be aware!!
vriendelijke groeten

Silke

Hoi, benzelf ook op zoek naar een baan op een cruise-schip, probeer eens op www.info-cruise.nl, als je al de gegevens invuld krijg je een boekje toegestuurd met alle info ed! heb dit ook gedaan vandaag
veel sucses!

Noel,

Het boekje is GRATIS, maar daarna moet je € 100,- BETALEN voor een seminair.