Werken op cruiseschip

geachte heer/mevrouw,

hierbij wil ik solliciteren bij uw organisatie. ik zou graag willen werken op een cruiseschip. het is een nieuwe uitdaging en het lijkt me een nieuw avontuur.

graag word ik graag binnenkort uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek om e.e.a. toe te lichten.

vriendelijke groeten,

martin van der hurk

mocht u nog vragen hebben, dan kunt u mij op onderstaand telefoonnummer bereiken:
06-16602852

Hello,

Ook ik ben al geruime tijd op zoek naar een job op een cruiseschip, ik heb al veel informatie gevonden op het internet. Graag zou ik in contact willen komen met mensen die me kunnen helpen met mijn zoektoch naar een job op een cruiseschip.

Thanks,
Karolien

Hey ,

zou me graag willen aansluiten bij het berichtje van Karolien .
Ben zelf op zoek naar een job op een cruiseschip .

Zou blij zijn met mensen die mij evt kunnen vertellen wat het inhoud en wat voor soort evt banen er zijn op zo`n schip .

Alvast bedankt voor de moeite , Bob .

Hallo,

Graag zouden wij solliciteren voor een job op een cruiseschip.
Wij zijn een jong getrouwd koppel en hebben allebei ervaring in de
horecasector.
Deze job leek ons interresant omdat wij alletwee een nieuwe
uitdaging zoeken en we al werkend een stuk van de wereld willen
zien.
wij zijn een zeer gemotiveerd en sociaal koppel die graag willen
werken.

dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten,

Barry en Yannick

J.R. Voets
Topaasstr 36
4817 HB Breda
tel:0629098416

geachte heer/mevrouw,

als reactie ,dit schrijven na aanleiding van de bovenstaande vacature.

Gaarne, wil ik een baan op uw cruiseship. Iets wat u als mogelijkheid aanbiedt. Daarom deze reactie.
Ben een mannelijk persoon van 25 jaar. Heb ervaring in het horeca-leven. Ben absoluut een avondmens en daarom zeer geschikt voor het hapjes en drankjes concept binnen uw organisatie.

Ben evt. bereid dit toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Hartelijke groet,

J.R. Voets

Hoi, hoi!

Misschien heb jullie al iemand gevonden voor de vacature die jullie aanbieden, maar ik waag toch nog even een poging, want die baan die jullie aanbieden lijkt me te gek!!!
Zal me even snel voorstellen, ben Else (24-7-'84), een spontane, sportieve meid die erg graag haar vakantie werkend wil doorbrengen.
Ik kan vloeiend engels en wat minder goed (maar toch voldoende) Duits en Frans.
Momenteel studeer ik Speco (sport, economie en communicatie) in Tilburg en heb een licentie voor aerobicsinstructrice. Heb hier al 2 jaar ervaring in en heb hierdoor veel met volwassenen en kinderen gewerkt.
Ik heb verder nog horeca ervaring en kassa ervaring.

Hoop iets te horen,

groetjes,

Else Schamp
(ElseSchamp@o2.nl)

kijk op infocruise.nl, daar vind je genoeg info over werken op een cruiseship

Beste vrienden,

Kijk eens naar deze:

http://www.starcruises.com/About/Job/index.html

Ik ben zelf een keer met dit cruise schip geweest, ik ging met de schip ‘Gemini’ van Kuala Lumpur naar Penang, Phuket dan terug naar Langkawi en Kuala Lumpur. Ze hebben tien schepen varen door heel Azie dus werk mogelijkheid genoeg.

Groetjes,
Sebastian