hoi allemaal,
Ik ben aan het overwegen om voor een aantal maanden op een cruiseschip te gaan werken. Wie heeft hier ervaring mee? Hoe is het bevallen en wat zijn de voor- en/of nadelen van het werken op een cruiseschip? Ik hoor graag reacties van mensen die voor een tijd op een cruiseschip hebben gewerkt.
Groetjes jenny
Juist Bert, daar heb je helemaal gelijk in, Info-Cruise is geen agent voor banen voor je te zoeken, je maakt je cv, foto’s, referenties, diploma’s e.d en je krijgt adressen waar je je hele pakketje heen kunt sturen en dan moet je maar afwachten of je iets hoort, nou bij mijn heeft het geen nut gehad, ik ben nog steeds op zoek naar een baan op een Cruiseschip maar aan Info-Cruise heb je niet veel.
Op cruise-web staat idd alles op maar je moet eigenlijk iemand kennen die op cruiseschip werkt of zo anders is het heel moeilijk!
Ik heb al zo vaak sollicitaties weggedaan maar je hoort er nooit iets van, nu ben ik ook wel niet meer zo jong maar ik wil echt heel graag op een cruiseschip werken, ik heb wel op een passagiersschip gewerkt een aantal jaar geleden.
Gerry