Werken Op Cruise-schepen...?

Hey, ik ben een pas gescheiden man van 29j die mee in het bedrijf van zijn ouders werkt.
De laatste 18 maanden zijn zowat de hel geweest en ik heb besloten voor een jaartje is iets volledig anders te gaan doen en ver weg van hier in de Carraiben…
Nu heb ik de nodige info van INFO-CRUISE international gekregen om op zo’n schip te werken, en ik moet zeggen dat die voorwaarde ongeloofelijk zijn.
Mijn vraag is: heeft er iemand ervaring met werken op cruise-schepen en liefst ook over de betrouwbaarheid van deze firma.
Mijn dank is groot want ik zou niet graag in men eentje aan de andere kant van de wereld staan in iets totaal onaanvaardbaar.

Als er nog zich geroepen voelen om mee te gaan stuur me dan een mailtje: vdvwerner5@hotmail.com

Hallo, ik kan je vertellen dat op een cruise schip lang zo leuk niet
is als je denkt. Ik heb het 6 maanden gedaan en doe het nooit weer
Maar het hangt er wel vanaf op welke afdeling je komt te werken.
een ding is zeker je wil echt niet in de Horeca afdeling werken.

heey

ik heb nog nooit op een cruise schip gewerkt en weet er niks vanaf, maar ben wel geinteresseert waarom je nooit meer op zo’n schip wilt werken. ik ben 18 en denk erover in de zomervakantie (juni-augustus), dat te gaan doen. Ik heb er nog helemaal geen informatie van, maar het zit gewoon een beetje in mijn hoofd nu en ik wil er wat meer over weten, als ik et me later toch niks lijkt ga ik gewoon wat anders doen.

bedankt groetjes marjolein

Er zijn dus blijkbaar gedeelde meningen over werken op een cruise schip, mij is het allemaal heel goed bevallen, ik heb het 3 jaar gedaan. Ik ben ook begonnen via info-cruise. Zoals ik al vermeldde in een andere reactie, Michel v.d. Pol helpt je met je c.v. opstellen, sollicitatiebrieven aanpassen en adressen geven. Maar de rest moet je gewoon zelf doen. Ik vond zijn seminar heel aangenaam, maar het is wel prijzig. Als je nou nog steeds interesse hebt, neem dan contact met me op, misschien kan ik je vragen beantwoorden. Of kijk eens op de website van Bert (www.cruiseweb.nl), die is wel goed en daar staat heel veel informatie. Ik geloof dat ik ondertussen een promoter van de website van Bert ben geworden, whahaha, nou ja, ik kan er niks aan doen, ik ken die hele Bert niet, maar hij heeft gewoon een goeie site. Maar goed, als je iets wil weten, mail me maar!
Groetjes!! :smiley: