Dag mede-forummers,
Heeft een van jullie ervaring of andere informatie over Aviva?
(Dit is een Zuid-afrikaanse vrijwilligersorganisatie)
www.aviva-sa.com
Ik ben van plan om in maart 2008 met deze organisatie 4 maanden naar Zuid-Afrika te gaan. Eerst 7 weken in een pinguinproject (SANCCOB), vervolgens een weekje Kruger en als laatst 8 weken in een natuurreservaat (Tamboti).
Heeft iemand nog tips of andere nuttige informatie voor mij?
Groeten Bas
hee bas,
ik wil in 2008 ook naar zuid afrika of naar zuid amerika. maar jouw plannen zien er leuk uit!! heb je het vrijwilligerswerk al geregeld en staat je reis al vast? als je het vrijwilligerswerk al geregeld hebt, hoe heb je dit gedaan? groetjes nadine
Dag nadine,
Ik heb het inmiddels geregeld. Ik ga vanaf 27 maart 4 maanden met Aviva naar Zuid-Afrika. Precies volgens bovenstaand plan. Het enige wat nog niet vast staat is wanneer ik terugkom. Het vrijwilligerswerk duurt tot 22 juli. Hierna komt eventueel familie over om nog vakantie te vieren.
Het is heel makkelijk om via AVIVA iets te regelen. Kwestie van een aantal inschrijfformulieren invullen. Ook vind ik het een goede organisatie omdat ze zo goed als alles voor je regelen. Hier zit alleen wel een prijskaartje aan helaas.
Als je meer vragen hebt hoor ik het graag.
Groeten Bas
Beste Nadine,
Mocht je nog in het zoekende en orienterende stadium zijn kijk dan ook even op onze site: www.knysnaelephantpark.co.za. Ik ben Anke Bakens en de volunteer coordinator voor het Knysna Elephant Park. Wij hebben verschillende vrijwilligers posities en als vrijwilliger verblijf je op hetzelfde park als onze 10 olifanten. mocht je informatie willen over het vrijwilligerswerk laat het me dan even weten! Groetjes Anke Bakens
Hey Bas,
Misschien een beetje laat, maar grappig! Ik zit nu met mijn laptopje, achter mijn bureautje in het Aviva-huis waar je vanaf maart zal gaan wonen…
Dus als je ergens iets over wilt weten?
Groetjes,
Marlijn
Hey Bas
Ik wil zelf ook naar Zuid-Afrika maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Die organisatie waar jij mee ging, aviva, was die goed? Heb ook iets anders gevonden dat wel veel wegheeft van wat deze organisatie allemaal aanbied maar ik weet gewoon allemaal niet wat het beste is om te kiezen. Ik wil zeker weten dat ik niet de enige ben van (rond) mijn leeftijd omdat ik nog maar 18 ben als ik erheen ga, dus kan jij mij hier toevallig wat over vertellen?
Groeten