Originally posted by Suzan@17-09-2003, 23:46:35
** Hoi allemaal,
Wie kan mij aan links of informatie helpen waaraan en wat je allemaal moet doen om te kunnen emigreren en werken in Turkije. Heb een relatie met een turkse jongen en denk er nu over om daarnaartoe te gaan. Zou alleen wel graag willen weten waar ik aan begin en waar ik in terecht kom. Het is erg lastig om daar duidelijke informatie over te vinden. Wie helpt me?
Bedankt alvast,
Groetjes Suzan
slaere@home.nl **
Hai Suzan, ik ben ook op zoek naar het mail adres van Melek.
Ik wil dolgraag werken in Turkije en ik denk dat zij mij de juiste informatie kan geven.
Kan je haar vragen om mij te mailen op stevemydear@hotmail.com
Dit is serieus.
Originally posted by Stevo+04-12-2003, 14:36:16–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Stevo @ 04-12-2003, 14:36:16)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Suzan@17-09-2003, 23:46:35
** Hoi allemaal,
Wie kan mij aan links of informatie helpen waaraan en wat je allemaal moet doen om te kunnen emigreren en werken in Turkije. Heb een relatie met een turkse jongen en denk er nu over om daarnaartoe te gaan. Zou alleen wel graag willen weten waar ik aan begin en waar ik in terecht kom. Het is erg lastig om daar duidelijke informatie over te vinden. Wie helpt me?
Bedankt alvast,
Groetjes Suzan
slaere@home.nl **
Hai Suzan, ik ben ook op zoek naar het mail adres van Melek.
Ik wil dolgraag werken in Turkije en ik denk dat zij mij de juiste informatie kan geven.
Kan je haar vragen om mij te mailen op stevemydear@hotmail.com
Dit is serieus. **
[/quote]
Hoi Steve,
Helaas heb ik geen raectie van Melek teruggekregen dus helaas geen e-mailadres gekregen. helaas kan ik je verder ook geen advies geven daar ik zelf via via waarschijnlijk aan werk kan komen voor van de zomer. Maar ook daarvan is nog niets zeker. Succes in ieder geval