Informatie over emigreren naar Aruba

hallo allemaal,info genoeg,maar wat is er zoal van jullie terechtgekomen?
is alles gegaan zoals jullie gedacht hadden?
ik wil ook wel info maar van degene die er al zitten en het hele traject doorlopen hebben.
wij zijn dan ook inderdaad van plan om te emigreren naar …aruba of st vincent&the grenadines,we zijn al jaren op barbados bezig met een eigen bedrijf,maar alemachtig wat is dat een lang verhaal,je word er echt niet zomaar toegelaten en als je bijna alles rond hebt dan in nederland wacht op een mail of documenten dan verneem je niets meer.
werkvergunning betaald en mail gekregen dat het geld is ontvangen maar verder…niets.
bedrijf is wel geregistreerd en ik heb een local als 2e directeur,firma duba,lid van ducksunited,ook op ibiza en curacau en mallorca.
maar willen dus verder kijken waar het iets makkelijker gaat,want dit word een gebed zonder eind.
aruba lijkt ons dus wel iets om daar te starten met een bedrijf,ik ben technikus en heb een bedrijf gerund in nl voor 21 jaar,gestopt omdat ik er geen zin meer in had,en het bovendien steeds moeilijker werd.
ik kom al jaren in de caribbean en heb al de nodige ervaring met instantie,s en de mensen,ik zou het op prijs stellen om eerlijke ervarigen van expats die me zijn voorgegaan te horen,je moet tenslotte het wiel niet 2x uitvinden toch?
ik zal hier mijn mailadres bijvoegen zodat er ook via mail kan worden gereageerd, trabiman@hotmail.com
indien men ervaringen heeft op andere eilanden is dat ook leuk om te vernemen. gr evert

inderdaad is netwerken belangrijk,daarom zitten we op dit forum,ik zou graag uw ervaringen vernemen, trabiman@hotmail.com
lees ook mijn vraag op dit forum gr evert.

hallo,wat is de naam van die stichting,mag ik die van u ontvangen zodat ik hier wat info kan opvragen? trabiman@hotmail.com