Informatie over Dr Fish

Kan iemand mij helpen met onafhankelijke info over Dr. Fish in Thailand.Ben de (on)mogelijkheden aan het onderzoeken van het opzetten van een dr. Fish. Is het verstandig om met een franchiseformule bv FISHO in zee te gaan?
gr els

Als je iets dergelijks wilt doen zie ik geen enkele reden om dat als franchise te doen.

Deze markt (massages e.d.) wordt trouwens sterk door Thaise zaakjes gedomineerd, ik zou me daar als buitenlander niet tussen wagen. Maar ik weet er te weinig van om je echt met advies te kunnen helpen, sorry.

wat is dr fish?

Ik had ook geen idee dus heb gegoogled: vis massage. Er zal nog wel meer achter zitten, maar in die branche in Thailand iets beginnen als buitenlander?

oh vis massage, kun je toch ook gaan duiken?

lijkt me geen brood in te verdienen afgezien vd problemen die je kunt krijgen als farang.
lijkt me ook zo’n typische hype over een paar jaar is het weer wat anders en zie je niets meer vd fish massage half kao san rd is fish massage tegenwoordig.
heb zelfs een kroeg gezien als je daar wat drinkt kun je gratis met je voeten in zo’n bak zitten

Kijk eens op http://doctorfishmassage.com.
Bezoek Erawan waterfall is goedkoper daar krijg je gratis fish massage.

Groeten Bauke

Weet dat je met een vis massage veel geld kunt verdienen(kao san road vragen ze 150bath voor 20 minuutjes)je reinste afzetterei!!
Nu als farang een zaakje beginnen,zou toch maar twee keer nadenken!!(of je moet veel steekpenningen geven aan de plaatselijke maffia)
Oja heb het al een paar keer gedaan het geeft een ontspannende en gezellige gevoel,ofdat het heilzaam is daar geloof ik helemaal niet in.

Is het al verboden in Nederland? Het schijnt dat de visjes er aan doodgaan.

Volgens mij is het iets wat jaren geleden al was voor mensen met psoriasis wie dan naar een bepaalde streek naar ik meen in Turkije gingen, kan je beter een een traditionele voetenmassage nemen alhoewel dat gepor met dat stokje daar moet je wel tegen kunnen.

In het noorden en noord-oosten van Thailand al verschillende malen stands gezien met deze “nieuwe” vorm van voet- en huidverzorging, onder andere in Lotus en Big C vestigingen. Is kennelijk geen brood in te verdienen, want de meesten waren na 1 a 2 maanden alweer vertrokken.

Succes!
Hans

dekuuk hoe staat het met je plannen laat nog eens wat horen.

Opgegeten door een (Dr.) Fish.

lol2lol2

Hallo allen, bedankt voor de info.
Niet opgegeten door dr Fish… still alive. Veel onderzoek gedaan en wijzer geworden.
Dr Fish is wel een goed format, maar zal alleen winstgevend zijn op toplocaties met veel toeristen. De grote toeristenplaatsen trekken ons niet.
Toch willen de Kukels naar Thailand en dus wordt er een alternatief gezocht.
In juli gaan we weer.
gr de kuuk:wereld:

niet aan beginnen hebben de thaien zelf al ondekt