Salsa/ zumba Dance-fitness in Thailand.

In ned geef ik als hobby dance-fitness les. Zou het mogelijk zijn dit aan te bieden bij een hotel, of op het strand, in een dorp waar toeristen zijn. Ik zet ‘n pet’ neer voor een vrijwillige bijdrage. Wat denken jullie ?

Ik heb geen idee, want ben er nog niet geweest. Ga in augustus voor het eerst.
Maar het lijkt mij super! Ik ben echt een fan van salsa en zumba, dus als ik zo iets zou zien in Thailand dan zou ik zekerrrr mee doen!
Ik weet niet of je er veel geld mee wil verdienen, maar vrijwillige bijdrage werkt dan niet echt denk ik.

Je hebt geen werkvergunning, dus ik zou het niet doen…

De grotere, vijfsterren hotels in Bangkok hebben vaak fitness and dans instructeuren in dienst. Niet alleen voor de hotelgasten maar meestal hebben deze ftinessclubs ook lokale (Thaise en farang) members. Sommige leraren zijn farangs.

Je hebt ten eerste dan een apart visum nodig en een werkvergunning. Indien je beide niet hebt zou ik het zeker niet doen.

Bedankt voor jullie reacties. Nee officieel mag het natuurlijk niet. Daarom ook het idee van ‘n pet’ neerzetten voor een vrijwillige bijdrage. Nou ik neem gewoon wat muziek mee, en zie wel…of is er kans om opgepakt te worden?

die kans is er altijd, misschien niet groot maar 1 telefoontje of fanatieke immigration officer en je bent de pineut.

voor werk, betaald of onbetaald heb je nu eenmaal een werkvergunning nodig