In januari vertrek ik voor twee maanden naar ZO/Azie: Thailand,Laos, Cambodja, Vietnam, te beginnen en te eindigen in BKK. Nu wil ik graag een dag of twee, drie gaan -kick-thai- boxen… Weet iemand misschien een goede school hiervoor, liefst in BKK maar richting het noorden is ook prima. Het liefst een beetje vrouwvriendelijk :teeth:…
Hi Roos, Ik zag op de site van viengtravel dat ze ook ‘hobby’s’ kunnen regelen, voor mij mogelijk iets met thaise dans had ik bedacht. Zullen zeker ook box-workshops kunnen regelen ook al staat het niet in het lijstje op de site, dacht ik? Je brengt me op een idee overigens, in ned vond ik tae- bo les enzo leuk, is natuurlijk niet echt boxen, maar lijkt me wel wat, dat te doen in Thailand, een echte thaise sport. Geef ik als wederdienst een salsa- of zumba lesje;)
Bangkok Fight Club:adres:Sukhumvit 21(recht tegenover de oogkliniek)afstappen station asoke!
Deze club is vrouwvriendelijk denk dat dit iets voor jou is Roos!!
In Bangkok niet,wel in Pattaya namelijk in de Montien hotel!!
Volledig uitgeruste fitnessruimte en men doet daar aan:Aerobic, Yoga en Tae Bo danslessen.
Bedankt voor de reacties, erg fijn! Het is pas over een aantal maandjes, maar zal jullie mijn ervaringen laten weten… Zal vast wel moeten afzien haha!
Nogmaals bedankt!!