hoi hoi wie weet of je van tevoren een ticket moet kopen bij het ratchadamnaen stadium in bangkok :wereld:
Je kan er gewoon naar toe gaan en daar kaartjes kopen. Houd er rekening mee dat er niet elke dag Muay Thai wedstrijden zijn in het Rajadamnern Stadium. Ik dacht alleen op maandag, woensdag, donderdag en zondag. De andere dagen zijn er wedstrijden in het Lumpini Stadium.
heel erg bedankt voor je snelle antwoord:chin:
Hoi Jacqueline,ben jij zo geintreseerd in het Thai boxen?
hoi hoi, nou dat is een goeie vraag, ik weet er niet veel van maar ik heb mijn neef ooit beloofd met hem een reis:wereld: naar azie:chin: te maken en dat gaat dus gebeuren in jan naar thailand:vak02: en hij boxt zelf dus ik dacht wat is er leuker dan een thaiboxen in bangkok :zon02:
Geeft je 100% gelijk daarin,dat thaiboxing een leuke sport is om te beoefenen.(heb het zelf vroeger gedaan)
Nou suc6 nog met je aanstaande reis naar Thailand!
gegroet:georgessiam.:chin:
thaiboxen is het best te bekijken in de 2 eerder genoemde stadions want in de toeristen gebieden is het thaiboxen over het algemeen toeristen vermaak, de reden dat mijn vrouw er nooit heen wilt, ze heeft zelf professioneel gevochten in bkk heel lang geleden.
Je vrouw heet toch niet toevallig Nong Toom he lol2lol2 ?