In Chiang Mai ben ik al eens naar het Thai Boxen geweest! Was echt super…met name locals, en echt goede partijen! Afgelopen keer ben ik op Koh Samui geweest, maar daar was het een stuk minder…echt een showtje voor toeristen (was te verwachten).
Nou vliegen we donderdag naar bangkok, waar we meteen een paar dagen blijven… Weet iemand waar het echte thai boxen in bangkok te doen is?
In Bangkok vind je twee grote stadia voor Muay Thai: Lumphini Stadium (Th. Phra Ram IV) en Ratchadamnoen Stadium (Th. Ratchadamnoen Nok).
Ik ben er de vorige keer niet geraakt, maar plan er dit jaar zeker eens te passeren.
Georgessiam zal je hier zeker nog meer over kunnen vertellen.
Nou het mekka van de thai boxing is in het Ratchadamoen alsook in het Lumpini boxing stadion.Het is een avondgebeuren,zondags worden dikwijls wedstrijden uitgezonden op de thaise tv.Over inkomprijzen dat is allemaal verschillend(denk aan de ringzijde dat je toch wel zo’n 1500bath moet neertellen.Natuurlijk heb je ook nog goedkope plaatsen(dacht rond de200bath)
Nu om zelf muay thai lessen te volgen heb je wel een aantal clubs in Bangkok,
waaronder “De Bangkokfight club”!Ik denk dat deze club ergens aan de pethburi road zitten?Moest dit het geval zijn dan kan je deze club gemakkelijk bereiken met de skytrain!
Nu buiten Bangkok namelijk in Ubon Ratchathani heb je ook nog een bekende club"K.R.S Gym, Muay Thai, Thai Boxing"daar worden toekomstige kampioenen klaargestoomd voor het Lumpini stadion.
gegroet:georgessiam.
Super dank!! heb vroeger wel aan thai boxen gedaan, maar wil nu vooral gaan kijken! Dank voor de namen, dan weten we waar we moeten zijn, we gaan er zeker een avondje heen! kan niet wachten, overmorgen vliegen we weer!