Fish spa

beste vrienden,We kennen allemaal de tradionele massages in Thailand,van A tot Z maar dit heb ik nog nooit gedaan,een vismassage!met je voeten gaat je in een waterbassin,waar je overbodige (dode huid)wordt verorberd door kleine visjes,de eerste minuten geeft dit een gekittel aan je voeten,naderhand geeft dit een zalig gevoel.Heeft er iemand dit al gedaan en wat vindt je er van?Of dat het ook effectief werkt,ikzelf geloof er niet zo in,maar je moet het maar is proberen bij gelegenheid als je in Thailand bent!! gegroet georgessiam.

Daar heb ik wel eens van gehoord ja! In Nederland kan dat ook bij de sauna in Harderwijk. Is ook niet echt een kwestie van erin geloven of niet; die visjes eten eelt. Vraag me niet waarom! Maar dat zou je huid dus wel lekker zacht moeten maken. Ik heb het zelf overigens nooit geprobeerd.

Waar in Thailand kan ik dat evt. doen? Mocht ik erlangs komen zal ik het overwegen :smiley:

Stonden afgelopen zomer ook in Market Village te Hua-Hin zal je besparen hoe de visje’s eraan toe waren nadat ik met mijn voeten in het bassin had gezeten :drool: 5555+

haha Jan ik vond die visjes al een erg sterke geur hebben lol

groet dirk :chin:

Sinds mij komst zijn het zoute haringen geworden :lol:.

rondom Khao Sarn hier-dat overbekende bekpekkersgetto, zijn er tenminste 6 of 7 nu. Zodra een Thai easy money ruikt, doen dat er meteen 10tallen tegelijk. SPA is wel een groot woord-het is een soort groot aquarium waar je de beentjes in steekt. het geurt niet.
Het is niks Thai-het komt uit T"urkiye en wordt daar al sinds mensenheugenis gebruikt. Heb al zeker 25/30 jaar geleden van Turkse mensen in NL gehoord, wordt daar ook gebruikt voor eczeem aan handen e.d. Tot heden heb ik er eigenlijk vrijwel niemand in zien zitten-een enkele keer Arabies uitzienden in de Tesco in Klong Toey.

Ikzelf heb het in de dusit zoo gedaan in Bangkok!(heel goedkoop;30minuten voor 30bath)natuurlijk moet je dit niet doen in kao san road daar vragen ze 150 bath voor 15 minuten,wat een zuiver afzetterij is.gegroet georgessiam.

ik heb ook 2 visjes doodgetrapt Jan,het is te hopen dat ze goede laatste eetbeurt hebben gehad!!!5555555!!gegroet uit het warme euch…!Thailand,georgessiam.:dag:

Deze therapie wordt ook wel gebruikt voor mensen die aan Psoriasis lijden.

Mijn bedoeling was om het nog dieper uit te zoeken,ivb met deze Therapie,maar wegens tijdsgebrek was ik er nog niet aan toe gekomen Corberana,maar ik zal alles eens opzoeken ivb,fish therapie!!gegroet georgessiam.

Zoals bkkflyer al aangaf werd dit al enige jaren in Turkije toegepast op mensen die aan psoriasis lijden waardoor de huidschilfers worden los geweekt, heeft even schijnbaar geduurd voor men er in Thailand achter kwam maar zal straks of reeds nu al overal te vinden zijn, zelfs gewoon afgelopen zomer in de shoppingcenter Market Village te Hua-Hin.

nee hoor-het duikelt al weer lekker-100 bt voor 30 min, 60 voor 20 min. (geen idee hoe lang aangeraden wordt)-discount uitermate bespreekbaar. zo gaat dat toch met al die grotewinstruikende projekten die ieder opeens heeft!?
zag er gister een Thaise dame (althans-zo zag ze er toch wel uit) met de beentjes in zitten.

Dan zijn ze wel rap!!! gisteravond m 17:30pm was de prijs 150bath plus een biertje 220bath!!het komt erop neer BKKflyer dat als je dit wilt doen dat kao san road niet de idiale plek is om de kaas van je tenen te laten schraapen!!!gegroet georgessiam.