Sportvissen

Hallo allemaal zijn er op dit forum ook sportvissers aktief die mij advies kunnen geven wbt. sportvissen in Thailand zowel in zout als zoet water.bvd.joppe

Hallo.

Ben een sportvisser hier in Holland en heb ook een aantal malen in Thailand gevist.
Je hebt hier en daar van die vijvers waar je tegen betaling kan gaan vissen, dat is incl aas en materiaal.
Is wel leuk om het een keer te doen, maar wel erg druk met ander vissers.

Zeevissen heb ik 1 keer gedaan met een duiktrip :dope: .
Er zijn voor zeevissen speciale tochten die de juiste plekken weten.
Je kan het opzoeken op een startpagina en zie je ook wat het kost incl materialen.

Groet.

Ik bedoel eigenlijk mensen die daar geregeld vissen en dus ervaring hebben dus mensen die daar wonen en regelmatig een hengeltje uitwerpen ik heb zelf veel ervaring in Nederland (pas m’n boot verkocht)en wil nu proberen om daar wat te vangen.Likt mij toch een land waar heus wel vis zit.Ik ben een keer wezen vissen met een boot in Puket leuk gevangen helaas met het verkeerde materiaal ik had 10 tonijnen(tjes) aan het juiste materiaal leuke sport.Gr.joppe

Hallo Joppe,

Afgelopen zomer heb ik op bungsamran in Bangkok gevist. Dit is een oude zilvermijn ofzo die hebben ze vol laten lopen met water en daar vissen uitgezet het is er erg diep en er zitten joekels van vissen de mekong komt er het meest voor.
Ook heb ik gevist in krabi http://www.gillhamsfishingresorts.com/ dit is zeker een aanrader.
3 jaar terug ben ik wezen vissen op koh samui dit was ook leuk maar bungsam en gillhams zijn stukken beter!

Groetjes Anneke