Voor diegene wie wel eens een hengeltje wil uitgooien.Al vraag ik me wel af wat voor hengel het zal zijn aangezien de soort van vissen en dan met name de afmetingen.
Ik zou het meer monsters noemen haha.
Vissen in Thailand is zeker geen probleem overdag lekker hengelen betekent in de avond vaak een lekker vis(je) op je bord verser kan bijna niet met thaise nasi heerlijk het water loopt nu al in mijn mond
smakelijk eten!
![]()
![]()
Bij mij is het heel simpel,ik laat mijne vis vangen,heb het geduld niet om zelf mijn "hengeltje"uit te gooien,dat doe ik wel op een ander tijdstip van de dag,ha ha ha!!(grapje)nee,fransjes,Thailand heeft vele open visvijvers,waar de vis wordt gevangen en daarna met groenten wordt volgestopt,heeeel lekker om je vingers van af te likken.g.s
Ja zo kan het ook maar zelf een (half) dagje bezig zijn met mijn Thaise vrienden is ook leuk en de vrouwen:kus: maken altijd wel lekker maaltje van de verse vis .
nu ik zo aan schrijven ben loopt het water al weer in de mond.
December ben ik weer in Thailand:THAILAND:![]()
Ben laatst gaan eten met mijn toekomstige familie(mei)op een visvijver,het was heel gezellig allemaal van die houten hutjes aan het water(had je wat privacy)ik heb lekker mijn buik vol gegeten,het bord was leeg!!Wat kunnen die mensen toch lekker koken zeg,het smelt in je mond.het is zeker voor herhaling vatbaar!gegroet:georgessiam.