Cusussen Massage In Azie

Hey,

Ik wil begin september vertrekken naar Thailand (en … ) voor een langere periode (half jaar of meer).

–>> Heeft iemand ervaring met de cursussen die je daar kan volgen om te leren masseren ??

–>> Ook ontwikkelingshulp doen, werken, Engelse les geven behoren tot de mogelijkheden. Heeft iemand hier ervaring mee ?

–>> Kan iemand me vertellen wat rondtrekken en eten kost per maand als je slaapt in goedkope hotelletjes (bed en lopend water) voor rugzaktoeristen en gezond maar goedkoopt eet ??

–>> Kan je bijna overal met Engels terecht.

Tips zijn altijd welkom. Bedankt.

Peter B) peterderijcke1302@yahoo.com

Hallo Peter!

–>> Heeft iemand ervaring met de cursussen die je daar kan volgen om te leren masseren ??

Nee maar naar zeggen de beste leerschool is in Wat pho.

–>> Ook ontwikkelingshulp doen, werken, Engelse les geven behoren tot de mogelijkheden. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Niet met ontwikkelingshulp wel met Engelse les geven. 90% van de scholen zoeken alleen native speakers, bij de andere 10% kan je geluk hebben als je Engels goed is zonder weinig accent, je moet tegenwoordig wel een BA degree hebben in Education wil je legaal in aanmerking kunnen komen voor een Teacher’s licence en daarna een Werkvergunning. Vroeger kochten veel mensen dit “diploma” op kao san road maar nu checken ze veel na en is alles veel strenger geworden.

–>> Kan iemand me vertellen wat rondtrekken en eten kost per maand als je slaapt in goedkope hotelletjes (bed en lopend water) voor rugzaktoeristen en gezond maar goedkoopt eet ??

Sorry geen ervaring mee. maar het ligt eraan waar je gaat je kan kamers vinden voor minder dan 5 euro als je dat zou willen. Het kan echt zo goedkoop en duur mogelijk als je wil.

–>> Kan je bijna overal met Engels terecht.

Nee sorry helaas niet, alleen in toeristische gebieden praten ze over het algemeen redelijk tot gebrekkig Engels met uitzondering van sommige studenten en zakenmensen. Als je echt gewoon op pad gaat ergens waar geen toeristen zijn dan maak je meer kans met handen en voeten dan met Engels.

Veel plezier!