Informatie Over Arizona Gevraagd!

[FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=red]

Hai,

Ik vertrek in Januari naar Arizona en ik heb al wat info ingewonnen maar ik zou graag info willen hebben van iemand die er geweest is. Dus als je tips hebt of leuke plekjes weet…let me know!

hey
heb ik wel denk ik
ik tjoolde twee maanden door arizona met de rugzak
groetjes Triene

Hoi,

Ik reageer misschien een beetje laat…maar je hebt wel wat info dus. Ben je ook in Flagstaff geweest? Wat zijn de absolute dingen om te doen ( goedkope dingen)…wat viel tegen?

Ik hoop snel van je te horen…

Hallo,

Als je wat meer over Arizona wil weten kun je mij een emailtje sturen: azpunt_nl @ hotmail . com (zonder spaties). Ik studeer en woon hier nu inmiddels twee jaar en kan dus wel over een aantal dingen wat vertellen. Trouwens als je van wandelen houdt, er zijn hier echt ontzettend mooie trails, sommige zijn geschikt als dagwandeling en andere als meerdaagse trektocht. Oh ja, als je van canyons houdt, dan is een bezoekje aan Utah ook zeer de moeite waard.

Wilde dit de vorige keer al intypen maar had toen niet zo heel veel tijd. Hier is in ieder geval een lijstje met een aantal bezienswaardigheden en plaatsen (zelf ben ik lang nog niet overal geweest maar ik kan je over de meeste dingen wel wat meer informatie geven):

Grand Canyon
Canyon de Chelly
Paria Canyon
Water Holes Canyon
Antelope Canyon
Havasu Canyon
Walnut Canyon
Chiricahua National Monument
Lake Powell
Lost Dutchman State Park
Petrified Forest
Painted Desert
Saguaro National Park
Vermilion Cliffs Wilderness
Sunset Crater
Meteor Crater
Montezuma Castle
Monument Valley
Route 66
Horse Shoe Bend
Wupatki
Phoenix
Tucson
Tombstone
Flagstaff
Page
Jerome
Sedona

Op de volgende website staat anders ook nog wel het één en ander
http://www.americansouthwest.net/sitemap_az.html