Hallo Anna,
Je hebt aardig wat goede ideeen en tips gekregen om een fantastische reis te plannen. Dit land is ontzettend groot en er is zoveel te zien.
Wij reizen zelf hier met een RV/Motorhome en voor ons is dat ideaal (ook tent en hotels gedaan voordat we de RV hadden). In 2007 kwam mijn zoon hier met zijn vier vrienden en die hebben de RV genomen, omdat de hotels in het hoogseizoen vrij prijzig kunnen zijn. En de jongens hadden er niet zoveel zin om de tent te pakken. Plus ze hadden de ruimte om zich te bewegen in de RV, want de afstanden kunnen lang zijn.
Je kan stoppen waar je wilt en je hebt alles bij je, de RV heeft alles.
Ik zou een map te voorschijn halen, en een keus maken wat jullie precies willen bezoeken. Hou de route simpel en geef het ruimte voor bezienswaardigheden die misschien niet zijn gepland.
San Diego is een trip waard, je kan onderweg een bezoek brengen aan Laguna Niguel, Dana Point, San Juan Capistrano, Carlsbad. Je komt langs See World, Animal Park. Je kan overnachten in de RV of een hotel. Volgende dag door naar San Diego, Old Town, Coronado Island, San Diego zoo.
Elke stad hier heeft zijn bezienswaardigheden en charms, zelfs Los Angeles County en Orange County.
Wat ik persoonlijk niet zou doen is Death Valley in de zomer. Het kan erg heet zijn, en ik bedoel heet :zon02: … 48C - 50C zijn.
Nevada, Arizona in het algemeen is al heet in de zomer, reken op ongeveer 35 to 40 C. En maak zeker dat je altijd water bij je hebt.
Voor de kinderen: Universal Studios, Disneyland & California Adventure, Knotts Berry Farm, Knotts Soak City, Griffith Park (LA), J. Paul Getty Museum (LA), een bezoek aan de Magic Castle (LA), Melrose (shopping). Zelf ben ik niet zo geintereesd in Hollywood, maar iedereen wil toch even in Hollywood zijn geweest en de walk of fame hebben gezien.
Anyway, genoeg te zien en te doen.
Veel fun gewenst met het plannen van jullie trip. Email als je vragen hebt.
:vak02:Peggy