Informatie individueel reizen in Madagaskar

Hoi,
wie reisde recent individueel (niet georganiseerd) rond op Madagaskar en wil zijn ervaringen kwijt?
Alvast dank
Carl

Hoi carl,

Ik ben in april/mei van dit jaar geweest, individueel.
Jouw berichtje is van februari…
Heb je nog vragen of ben je inmiddels zelf ook al in Madagaskar geweest?

Ik hoor het wel. :slywink:

Debby

Hoi Carl,

We wonen erg ver van elkaar, dus afspreken zit er niet echt in. Alle vragen die je wilt stellen kun je op dit forum kwijt. Dat is ook meteen handig voor andere mensen die informatie zoeken over Madagascar.

Dus vraag maar raak. :slight_smile:

Groetjes Debby

Beste mensen,

Wij willen ook graag individueel naar madagaskar kunnen jullie mij wat vertellen over de veilgheid de prijzen etc???

groetjes Stefan

Hoi allemaal, Manahona daholo,

madagascar is een prachtig land en redelijk veilig. Ik woon in de hoofdstad (Antananarivo) en heb al veel door het land gereisd. Door het inhuren van een gids/chauffeur met een auto kom je het beste op de plekken waar je wilt zijn. je kan natuurlijk ook met het openbaar vervoer (taxibrousse) Dit zijn kleine minivans die door het land reizen van stad naar stad. Helaas zijn de tijden niet betrouwbaar en reizen ze meestal door de nacht. Mijn man en ik verzorgen ook rondreizen door het land. We kunnen mensen ophalen van het vliegveld en naar een hotel brengen of een hele reis organiseren met gids/chauffeur. Als je vragen hebt over het land of een reis, stel ze dan. Ik hoop jullie snel te zien in dit bijzondere land met schitterende natuur en een vriendelijke bevolking.
[EMAIL=“wendytil1973@hotmail.com”]wendytil1973@hotmail.com
Tonga soa (welkom)
Wendy